A rendező szerint már 3D-s világban pompázna a Pillars of Enternity következő része
- Írta: zoenn
- 3 napja
Noha az idén februárban megjelent Avowed nem pontosan a Pillars of Eternity közvetlen folytatása, annak ellenére, hogy ugyanabban az univerzumban játszódik, de jelentősen hozzájárult a világépítéshez és a környezet kialakításához. A Gamepressure-nek adott interjújában Josh Sawyer, a Pillars of Eternity projektigazgatója mesélt egy kicsit a frencsájz jövőjéről.
Szerinte az egyik legfontosabb dolog, ami érdekessé tenné a Pillars of Eternity 3-at az egy teljesen 3D-s világ. A folytatásban tehát nagyobb interaktivitásba léphetnénk a környezettel Sawyer szerint.
"Ezt már korábban is mondtam, és néhányan nagyon-nagyon elkeseredettek emiatt, de szerintem, ha belépnénk egy 3D-s környezetbe, pótolhatnánk a játék egyik hiányosságát".
Pozitív példaként a Baldur's Gate 3-at hozta fel, melyben térbeli világa nagyban hozzájárult a népszerűségéhez. Sawyer szerint "szupermenő" lenne, ha egy ilyen világot kereszteznének a Pillars of Eternity 2 játékmechanikájával. A Deadfire-ön hihetetlen munkát végzett a csapata, de mivel izometrikus, nincs magasságérzet és a környezet sem annyira dinamikus, így a harmadik fő Pillars of Eternitynek mindenképp 3D-snek kéne lennie.
Jelenleg még nincs hivatalos bejelentés, de jó tudni, hogy a fejlesztők már agyalnak a folytatáson, tekintve, hogy a második rész 2018-ban jelent meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.