Heavy Rain PS3, PS4

A QuanticDream kalandjátéka, nem akármilyen élmény!

Így készült a Quantic Dream KARA techdemója

KARA bájos leányzó, aranyos pofikával, igéző szemekkel és formás popsival. Kár, hogy csak egy android. Persze ettől még öntudatra ébredhet, mint sok más, bugyuta történetben. Az idei GDC-n mindenkit megdöbbentett, hogy mire képes a PS3. Most megtudhatod hogyan készült a techdemó.

A Quantic Dream szívesen lenne Sony-stúdió

A Quantic Dream legutóbbi játéka a Heavy Rain kizárólag PlayStation 3-ra készült el, és a következő projektje is csak a Sony masináján teszi tiszteletét, így óhatatlanul is felvetődik az emberben a kérdés: mennyire független stúdió a francia csapat? A válasz: egyelőre teljesen, de ki tudja, mit hoz a jövő...

GDC 2012: Itt a Quantic Dream új techdemója

A Heavy Rain fejlesztői beígértek egy új technológiai bemutatót az idei Game Developers Conference-re, és teljesítették is ígéretüket. Egy ütős jelenetet láthatunk, melynek ugyan nincs köze a cég következő játékához, de azért iránymutatóként szolgál David Cage újabb nagy dobásához.

Nincs tervben a Heavy Rain folytatása

David Cage, a Quantic Dream frontembere elmondta, hogy csapatuk nem számol a Heavy Rain 2 fejlesztésével, mert számukra nem üzlet a folytatások készítése. Nem a pénzért űzik az ipart, hanem azért, hogy megrázó, új ötletekkel rukkoljanak elő. Ebbe a hitvallásba nem férnek bele a rókabőrök.

Heavy Rain - tízmillió mínusz a becserélések miatt

A Quantic Dream társalapítója egy interjú során gyors fejszámolást végzett, majd arra jutott, hogy körülbelül egymillió potenciális Heavy Rain-vásárlót veszítettek a használt játékok miatt, és 5-10 millió eurót buktak azon, hogy a játékosok másodkézből vették meg a PS3-exkluzív címet.

Az Infraworld lesz a Quantic Dream új projektje?

Annyi bizonyos, hogy a Heavy Rain fejlesztője jelenleg két, nagy titokban tartott játékon is munkálkodik párhuzamosan. Egyre több jel utal arra, hogy a következő nagy dobásuk az Infraworld címen fog futni, legalábbis egy bejegyzett védjegy alapján mérget vennénk rá.

Quantic Dream: az L.A. Noire már most elavult

A Heavy Rain alkotója, David Cage mostanában meglepően sokat beszél, s általában elég keményen oda is mondogat. Most például azt, hogy az L.A. Noire technológiája ugyan nem rossz, de ők már most sokkal előrébb járnak, így nem fognak zsákutcába jutni, mint az előbb említett játék készítői.

Quantic Dream: szívből jövő sztorik kellenek

A Heavy Rain történetéért felelős David Cage furcsállja, hogy manapság a játékok történetének írói még mindig nem nőttek fel annyira, hogy elszakadjanak az űrgárdistáktól. Szerinte sokkal emberközelibb sztorikra van szükség, olyanokra, amik személyesek, és szívből jönnek.

Három BAFTA-díjat is kapott a Heavy Rain

A Brit Filmakadémia kiosztotta a tavalyi év legjobb játékainak járó díjakat, valamint Peter Molyneux is megkapta a maga életműdíját - idén már másodszor. A díjátadó abszolút győztese a Heavy Rain, amely filmszerűségének hála három trófeát is bezsebelhetett, de a legjobb játék a Mass Effect 2 lett.

GDC 2011: Tarolt a Red Dead Redemption

San Franciscoban nemcsak a tömény szakmai megbeszéléseké a terep, hanem átadták a Game Developers Choice Awards díjait is, melyek ismét az iparág krémjének véleményét tükrözik. A buli házigazdája a Double Fine színeiben tündöklő Tim Schafer volt, a nagy nyertes a Rockstar tavalyi gyöngyszeme lett.