GC 2010: NFS - Hot Pursuit autolog, limitált kiadás

  • Írta: InGen
  • 2010. augusztus 17.
  • Hír
Link másolása
Az Electronic Arts konferencia egyik legjobbja volt a Need for Speed: Hot Pursuit, mely a Criterion fejlesztésében visszatér a gyökerekhez, de azért nem fél újítani sem. Most megismertük az egyik újdonságot, az autolog rendszert, s megtudtuk, mit fog tartalmazni a limitált kiadás.

Az autolog rendszer fogja összekötni az Xbox Live-ra, vagy a PSN-re csatlakozott játékosokat (külön-külön persze), s folyamatosan táplál majd minket információkkal arról, mit csináltak a barátaink. Ha például az egyik spanunk megdöntötte a pályarekordunkat az egyik eventben, azt azonnal elénk dobja a rendszer, s felajánlja, hogy próbáljunk meg visszavágni neki. Ez persze csak az egyik lehetőség a sok közül, ez a rendszer teljesen átfogja majd az új Need for Speed online multiplayer élményét. Alant megtekinthetitek az Electronic Arts sajtókonferencián látott bemutatót, ahol a Criterion egyik fejlesztője barangol kicsit az autolog rendszerben, majd lejátszik egy egész üldözéses versenyt!

Ezen kívül azt is megtudtuk, hogy a Hot Pursuitból készül egy limitált kiadás is, mely két extra autót tartalmaz: az Alfa Romeo 8C Competizionét, és a Ford Mustang Shelby GT500-at, valamint ezen kívül 4 alapból unlockolt járgány is jár mellé. A limitált kiadás kedvcsinálója is befutott:

31.
31.
sunstreaker
a hut pursuit 2 - ben hajlik a karosszéria ,ha nem is ugy mint a másik 2 játékban amit itt emlegetek/emlegetünk, de valamilyen szinten hajlik azért a karosszéria, régen még fiatalabb voltam és nem voltak annyira "elvárásaim", inkább csak örültem mint majom a farkának h jeeeee nfs... de hát ugye jóbol is megárt a sok, 2002 - től kezdve évenként jönnek ki az nfs - ek és kötve hiszem, h ez jót tesz az nfs - nek lásd: undercover, talán pro street, elkezdett unalmassá válni értitek nem? és ilyenkor jön az h már megint ugyanaz ... semmi uj, legalább a kocsi sérülne ... meg aztán réges régen egy messzi messzi galaxisban .. ja ez nem az bocs...

na szal mikor még nem volt Grid, akkor nem is igazán tudtuk h mit is akarunk nem tudtuk megfogalmazni magunkban a követelményeinket az nfs iránt, mert nem volt alternativa amihez hasonlítsunk, de aztán jött a Grid meg a Paradise, és így már azért van mihez hasonlítani, nem arrol van szó h detto ugyan olyat akarunk mint a másik 2, csak h egy két dolgot elleshetnének innen - onnan, nem lenne vele semmi baj, sőt lehet h nagyon is jót tenne a játéknak, példa is van erre a dologra, a Mass Effect 2 - nél, ahol a harc rendszert kb egy az egyben átvették a Gears Of War - tól, és nem lett a játék hátrányára sőt inkább sokkal jobb lett tőle a játék és nincs evvel semmi baj, ugyan ezt az EA is meg tudná csinálni, ha nem lenne ennyire "büszke és öntelt" mondjuk jó jel , h most azért a criterionnak adták az uj nfs fejlesztését, de nyílván némi megkötéssel, h azért nem egy uj paradise - t akarunk jelmondattal dolgozzatok lécci..
30.
30.
SODor
Shift-nél semmi baj, hogy van egy csomó segítség amit ki/be lehet kapcsolgani, és így testre tudod szabni az irányítást. :D A Race Driver GRID-nél a segítségek meg nem hogy segítettek volna, hanem hátráltattak. Abba is bele lehetne kötni, de nem teszem, mert szerintem is a GRID az utóbbi jó pár év egyik leginkább eltalált autós játéka. Mind grafikára, mind vezethetőségre és a játékélmény, háát az utolérhetetlen szerintem. Viszont az nagyon nem tetszik, hogy ehhez hasonlítgatnak más játékokat, pl. az NFS-t. Annyiban hasonlít a kettő egymásra, hogy autókat lehet benne vezetni pont. Innentől kezdve értelmetlen bármilyen hasonlítgatásba bonyolódni.
A Dirt3-ről meg miért nyilatkozol, mikor még csak annyi jött ki, hogy lesz? Nem értem.
Ha meg mindegyik NFS-sel játszottál akkor eddig nem hiányzott a törés, csak most? Ha van benne akkor fos, mert nem valósághű a törés, ha meg nincs benne, akkor meg mi az hogy nincs benne?! :O Könyörgöm. A te észrevételedre annyit tudok mondani, hogy kiemeltél 1 részt, mikor lehet spec nem törik, törés detektálási hiba miatt. (A játékon még mindig finomítanak...) Na bumm, de ha megnézed a kocsi rongálódik, törik rendesen, és való igaz az egyik hozzászólás, hogy mi értelme lenne a törésnek ha két rendőrautó lezúzása után megpurcan alattad a kocsi? :/ Valamit valamiért.
A Paradise-ban meg már milliószor elmondtuk, hogy azért törik a kocsi, mert nem licencelt autók vannak. Oké, hogy ráismersz, hogy hophop ez egy BMW, de az akkor sem egy BMW menettulajdonságaival rendelkezik, nem azt a kocsit modellezték le, hanem egy fiktívet.
29.
29.
sunstreaker
nem a grafkót szidtam! avval nincs semmi gond! olvasd már el még egyszer a hozzászólásomat, sehol se fikázom a grafkót!! Te is tanulj meg olvasni, a én nem mondtam h játszottam a Dirt 3 - al! csak felsoroltam mert tom h lesz! Ha jobban el olvastad volna amit írtam akkor látnád, h egy "és" el van választva a Grid és még csak nem is többes számban írtam, vajon miért??! Grid - et meg 3x legalább végig vittem és online is tolom vele!, van egy bajátszás amikor az auto felborul és akkor egy kicsit törik, de amikor mész a highway - en és neki csapódsz a korlátnak akkor simán lepattansz róla, kérdem én hol itt a törés? amugy meg eddig az összes NFS - el játszottam és az undercover kivételével mindet végig is játszottam, és nem velem van a baj, hanem az irányítással volt a baj a shift - ben!, rakd már be 3.szintbe, meglátjuk mennyire fogsz boldogulni, elindulnál az autó szanaszét csuszkál, kanyarodnál az autó megint el kezd önálló életel élni stb..

kedvenc: NFSU 1-2, NFSMW (Most Wanted)

ja és Paradise nem "mortorsport" ahogy ti mondjátok és mégis törik benne az autó, jó igaz nincsenek benne licencelt kocsik, de mindenki tudja h melyik márka/tipus bulyik meg az álnevek mögött
27.
27.
SODor
#14: Nem akarlak megsérteni, de ha az NFS: HP ugyanaz lenne mint a Paradise, csak más névvel, licencelt autókkal, akkor meg az lenne a gond. Jah és még valami. Jó ha tudod, hogy a fizikai modell és a grafika forráskódjának egyes elemei a Paradise-ből lettek átemelve. ;)
26.
26.
SODor
#22: Egyetértek. A Shift szerintem jó lett, jobb mint amire számítottam. Igaz billentyűzettel irányítani kicsit mazochizmus (kézi váltóról nem is beszélve :D) de akkor is nagyon jó. Mondjuk az irányítást pár patch meg mod telepítése után sikerült valamelyest finomítanom. :)
25.
25.
SODor
#20: Játszottál a Dirt3-al?! o_O Aztaaa :O Te aztán tényleg tudsz valamit:D Már korábban írtam, ha elolvastad volna rendesen a korábbi hozzászólásomat, hogy a Race Driver GRID-ben és a Dirtben (a korábbi Colin McRae Rally-s részekben is) azért törik annyira az autó, mert motorsport, és mint olyanban előfordulnak az ütközések, a karosszéria elem leszakadások.
Meg ha jobban kinyitnád a szemed, akkor látnád, hogy van benne törésmodell. Komolyan, te ennyire vak vagy, vagy csak rossz a szemüveged? A környékünkön nagyon jó szemüveg boltok vannak, ha akarod, elkísérlek és veszünk egyet neked.

Ez annyira gyerekes, ez a "na ezt se fogom megvenni" hozzáállás. Divatfikázó vagy te is. Azt se tudod, hogy milyen lesz, és már leszarozod, egyből olyan játékokkal hasonlítod össze, amihez köze nincs a NFS: HP-nak. Ilyen alapon akár a Starcraft 2-vel is összehasonlíthatnád! Egyből elborítékolod, hogy egy rakás fos lesz, pár kép, meg pár videó alapján.
23.
23.
X360_FaNbOy
DiRT 3. Grat. A CoD 17el nem játszodtál?
Am szerintem fasza. Pont jó, arcadeos. Most hová kell törés, akkor mi értelme lenne a rendőr roncsolásnak, ha 2 rendőrautó után szarrátőrne a kocsink....Neketek tényleg semmi sem jó.
22.
22.
X360_FaNbOy
#20: Ha nem tudsz játszani az nem a fejlesztők hibája. A Shift az nagyon jó játék. Szerintem az egyetlen elbaszott Need For Speed az az Undercover, nekem nem tetszett.
21.
21.
Blint19
Aki törésmodellért rinyál, az menjen forzázni. Szerintem nagyon jó!
20.
20.
sunstreaker
nitro ... pfff na ezt se fogom megvenni, eccsém mé nem tud az EA a CodMasters - től tanulni.. nem értem ott a Dirt 1-2-3 és a GRid a legjobb autós játék amivel valaha is játszottam, és nincs benne nitro meg ilyenek, és még a kocsi is kibaszottul törik benne és ott is licencelt kocsik vannak!! akkor az NFS mér nem tud nintro kélküli törésmodellel ellátott kocsikat felvonultatni??? ha??? magyarázd meg.. nem tod! ennyi... pápá Need For Speed

a shift se volt az a hu de nagyon jó game, volt 3 nehézségi fokozat, az 1. - őn kb arcade volt a játék, viszont a kocsi végsebessége le volt korlátozva jelentősen!, a 2. szinten már kellett fékezni is normálisan, és gyorsabb is volt a verda, a 3. szinten nem volt semmilyen korlátozás, viszont nem lehetett irányítani a kocsit!!! az NFS széria már csak akkor éledne föl hamvaiból hogyha az EA eladná a CodMasters - nek, ők olyan NFS - t hoznának össze h még az arcod is leesne.
19.
19.
aludttej
űűű de gagyi, első vidiben 3:14-nél olyat röhögtem hogy bef0stam
18.
18.
Motig
#5: pénz pénz és pénz... ha lehetőség lenne akkor persze fizetne az ea de miért fizetne? megéri nekik? nem hiszem.. ok rendbe látványba iszonyat durva lenne meg minden de a Burnoutba is ezáért vanak fantázia nevek meg márkák hogy ne legyen eből vita.(bűr az más kérdés hogy a BMW nek megéri adogatni a legújjabb kocsikat a cobra 11 hez reklámnak hogy aztán sz@rámenyen egy forgatás alat min 10 kocsi...)
17.
17.
SODor
#15: A Hot Pursuit nem a Shift-féle szimulátor kedvelőknek készül. Ezért van annyi irány vonal most az NFS szérián belül, hogy mindenki kielégítsen. Neked talán majd akkor a Shift 2-t lesz érdemes figyelned ;)
16.
16.
papailajos
Nagyon allat lessz,mar alig birom kivarni :)
15.
15.
Dízel
eddig nagyon vártam... de már megint miért felejtették ki a fizikát ?? :(
300al bevette kanyarok, 300al átszabott kordonok... egy kicsit shiftesithették volna fizikailag. na mind1... ki kell próbálni.
14.
14.
Attelee
Irok még egy kicsit,ha már szerkeszteni nem lehet.
Nézzük meg a Burnout Paradise-t.Tudom h nem ez a sorozat legjobb része,de PC-re csak ez jelent meg,és én csak ezt tudtam kipróbálni.
Véleményem szerint egy egész jo kis játék lett.Namármost én valami ilyesmire számitottam,csak Need For Speed néven,és valós járművekkel.Az az érdekes h abban a játékban ami közel két éves asszem realisztikusabb az autok viselkedése mint ebbben a fosban!Már elnézést!Én nem vágytam törésre,sem szimulátorra,én csak egy élvezhető autosjátékot akartam,de ugyí látszik ezt már soha nem fogja összehozni az EA Need For Speed néven!
13.
13.
danez11
#10: me kis buzik azért.. de személy szerint az undergound 2 volt a kedvencem mert rohadt sok tuning volt benne :D
12.
12.
Attelee
Na ezt a gameplay-t elnézve kicsit megtört bennem a remény sugara.
Sajnos ugyanaz a gusztustalan fizikai modell mint az elözö részekben,és a grafika is
azonos,bár ez lenne a legkissebb bajom.Csak azt nem értem akor mit fejlesztett a Criterion,ha nem engedték nekik átirni sem a grafikai sem a fizikai modellt?
11.
11.
Yami
#10: Te látod a lényeget ;)
Sajnos ezt persze nekik nem tudod megmagyarázni. Ők azért ócsárolnak dolgokat, mert ettől érzik magukat fontosnak és értelmesnek.

Ez nem lesz egy szimulátor. Nem lesz egy roncsderbi sem. Ez egy arcade üldözős játék lesz. Pont. Szerintem egész szórakoztatónak ígérkezik.
De nem kell tőle többet várni mint ami.
10.
10.
ATi0021
Már a Shiftben is volt autolog rendszer. Maga az egész játék szerintem nagyon jól lesz. Nagyon tetszik az éjszakai játékmenet.

Nem értem azokat akik nyafognak. Előbbi konferenciás hírben olvastam, hogy megint nem kell fékezni stb. Tavaly az EA kihozta a Shiftet ahol kellett fékezni, egész jó volt, nem árkád volt. Még a szimulátoros oldalak is felfigyeltek rá. Erre azt is szarozzák. Most az EA kihozza ezt, mert folyton kapják a nyakukba hogy szar már NFS, a legjobb a Hot Pursuit volt, meg NFSU vagy esetleg NFS Porsche. Erre megint csak jönnek azzal egyesek, hogy vacak. Olyan érzésem van egyeseknek SOHA semmivel nem lehet kielégíteni az igényeit, mert csak arra várnak hogy szidhassák a sorozatot. Kérdem én, miért jó ez Nekik?
9.
9.
NinjaNorb
eddig nagyon vártam ezt a hot pursuit név miatt de...hol vannak a HP féle pályák? tom h ez is valami nagy nyitott világ v valami ilyesmi de kb egyenesen ment egész végig meg volt 4 közepes kanyar ez most mi?:/
8.
8.
SODor
#4: Jah, a való életben meg biztos pillanatragasztóval tapadsz hozzá XD
7.
7.
SODor
#5: Szerintem is, előbb gondolkodj mielőtt hülyeséget írsz! :) Hasznos dolog, tudom hihetetlen. Az autógyártók már jó ideje nem nézik jó szemmel, ha kocsijuk összevissza törik, mert az elriasztja a vásárlókat. A versenypályás autójátékokban is csak azért törhet, mert hát istenem, motorsport, benne van a pakliban. Már is az is komoly összegekbe kerül, hogy licencelt autókkal furikázhatunk.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...