Az Outlast elsősorban lopakodós játék

  • Írta: zoenn
  • 2012. november 6.
  • Hír
Link másolása
Az Outlast fejlesztője, a Red Barrels azt a cél tűzte ki maga elé, hogy a belső nézetes horrorjátékával "a szart is kiijessze a játékosokból". Ám a játékmenet nem a lövöldözésre épül, elsősorban a lopakodásra hegyezték ki. Az más kérdés, hogy még így is összecsináljuk majd magunkat.

Phillipe Morin, a fejlesztőcsapat alapítója az Eurogamer magazinnak elmondta, hogy az Outlast alapvető mechanikája a lopakodásra épül. Ahelyett, hogy minden sarkon kifordulva unalmas lövöldözésbe torkolna az egész, inkább a gondolkodnunk kell. Ha találkozunk az őrültekkel, rendszerint menekülnünk kell, miközben a környezetet saját hasznunkra fordítjuk.

Bár a produktum lineáris, találkozunk majd egy sor puzzle-feladvánnyal is. A felfedezés, a dolgok vizsgálata és megfelelő sorrendben való összerakása kulcsfontosságú tényező. Felhasználhatjuk a talált és összerakott tárgyakat is.

Ráadásul az Outlast egy sor véletlenszerű eseménnyel is borzolja az idegeinket. Azt szeretnék elérni, hogy a játékosok soha ne tudják előre, hogy mikor találkoznak az ellenséggel. Ha meghalunk és újjáéledünk, a dolgok nem ügy történnek majd, mint korábban. A fegyverek hiánya nagy feszültséget teremt, de a Red Barrels játszadozik a gondolattal, hogy néhány szakaszban azért lőhetünk is.

Látszik, hogy a fejlesztők közül néhányan a Prince of Persián és az Uncharteden dolgoztak, hiszen a mozgás kicsit akrobatikusabb, mint más FPS-ekben. A modern horrorfilmekre jellemző kézikamerás stílus pedig további stresszes pillanatoknak kedvez. 

Az Outlast 2013 harmadik negyedévében jelenik meg PC-re, de Morin szerint annyi platformra szeretnék kihozni, amennyire csak tudják.

10.
10.
Bevallom őszintén ,hogy az összes olyan filmet utálom ami ilyen kamera szögből megy.
erő krónikája,rec...
7.
7.
mestermagyar
Nekem az jön le, hogy az önálló dayz-röl halottakból ítélve értelmetlen ezt kiadni. Ott is lopakodás lesz, meg 1-2 lövés, csak multiban, és teljesen nyitott világban. Akkor lesz esélyes, ha egy amnesia szintet üt meg.
6.
6.
bodortamas1
Mondtam én, hogy nem lesz lövöldözős. A véletlenszerűség nagyon jó ötlet, így a játékosok többszöri végigjátszásnál sem unják meg. Remélem azért nem lesz könnyű elmenekülni az "őrültektől", azért legyen majd valami kihívás, ne csak úgy ellehessen futni, mind a trailerben.
4.
4.
markoci555
nem is gondoltam hogy lövöldözős lesz, nem is akarom
3.
3.
Zorane
xbox-ra is kidobhatnák
2.
2.
Thane
Ezt a képet nagyon kötelező volt ide berakni? :DD
most nem akarom el olvasni a felsősorokat :D
1.
1.
Freed
Na ez a game nagyon várós :-)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...