50 millió dollár felé tart a Star Citizen kampánya

  • Írta: fojesz
  • 2014. július 16.
  • Hír
Link másolása
Brutális összeget kalapoztak össze a játékosok a Star Citizen crowdfunding kampánya során, és ha sikerül elérni az 50 millió dolláros álomhatárt, a készítők komoly ajándékkal készülnek: saját nyelvet írnak az idegen fajoknak.

Remekül halad a Star Citizen crowdfunding kampánya, a készítők az elmúlt napokban jelentették be, hogy eddig több mint 48 millió dollárt gyűjtöttek össze a játékosok az űrszimulátor fejlesztésére. Chris Roberts (Wing Commander) és a Cloud Imperium Games ráadásul még több pénzre számít, már ki is tűzték, milyen ajándékkal lepik meg a rajongókat akkor, ha összejön az 50 millió dolláros büdzsé.


Ez az ajándék pedig a következő: a játék három legnagyobb idegen faja saját nyelvet kap! "Nyelvészek segítségével dolgozunk majd jól megkülönböztethető és valódinak tűnő nyelveken a Star Citizen három legnagyobb idegen faja, a Vanduul, a Xi'An és a Banu számára" - olvasható a játék weboldalán. "Semmi univerzális fordító és kamu, állati hörgés: a Star Citizen idegenjei a saját, autentikus nyelvükön beszélnek majd."

A CryEngine által hajtott Star Citizen egyébként PC-re és Macre készül, a becslések szerint 2015-ben jelenthet meg.

16.
16.
torz_on_borz
#11: Raziel : akik támogatják a játékot azok valamilyen csomagot is kapnak a támogatásért cserébe , tehát a megjelenés után nekik nem kell megvenni.
15.
15.
torz_on_borz
#14: Már itt is nyomod a baromságaidat ? :D
14.
14.
Nosam
Star Citizen - Bemutató. (Így működik a pénzszivattyú...)

http://starcitizen.blog.hu/2014/07/17/star_citizen_bemutato_igy_mukodik_a_penzszivattyu

Ezen azért érdemes volna elgondolkodni.
13.
13.
levantine
#9: Ezt egy tavalyi cikkből másoltam ki. :D
12.
12.
vnm51
#11: A jó ég tudja, hogy hány ember adott bele lóvét...
Bár az STO óta semmin sem lepődök meg: amikor azt játszottam több csapattársam már 5000 $ invesztált bele és az tényleg igaz. Mondjuk én majdnem lefordultam a székről, de ők "elmagyarázták" hogy 4 éve játszottak és havi lebontásban az "semmi" na meg a flotta építés az nagyon vitte a lét.
Szóval ennyi fanatikus mellett simán elhiszem hogy ennyi összejöhetett, de ez a nagy felhajtás akkor is zavaros, és kérdésedre a válasz: szerintem soha nem fogják visszakapni amit már beinvesztáltak a játékba, de nyilván egy csomó kiegészítőt majd hozzájuk vágnak amikor kiadják a cuccot.
11.
11.
Raziel
Igazából semmi bajom ezzel a crowdfunding dologgal. Baromi jó ötlet de... Itt jön egy hatalmas DE! A teljes fejlesztési költséget kifizetik akik belefizetnek. Aztán meg valszeg teljes árú játékként fogják eladni. Vagy mindenkitől rengeteg mikrotranzakciót kérnek. Ahogy látom van valami béta amibe be lehet szállni és lőni egymást. Oda érdekes módon lehet hajókat venni. Amiket gondolom ki lehet vinni majd a "nagy" játékba is. Ami engem zavar ebből az annyi, hogy már gyakorlatilag ki van fizetve a fejlesztés. Akkor kiadás után miért is kéne fizetnie a többinek a játékért? Vagy akkor azok akik belefizettek részesedést kapnak, ha a játék nagyon sikeres? Visszakapják azt a pénzt amit a játék eladási árán felül fizettek? Vagy szépen megköszönik nekik, hogy kifizették a munkát amiből más majd pénzt csinál?
10.
10.
vnm51
Én, aki finom szólva is Freelancer-addikt vagyok, epekedve vártam Chris Roberts új játékát, de megmondom szintén, hogy most már óriási fenntartásaim vannak.
Nagyon szép csili-vili hajók elég nagy poligonszámmal, meg animációkkal, kidolgozott műszerfal meg minden, de amit eddig láttam "játékmenetet" az nagyon hasonló volt az X3 alap felépítéséhez. Gyakorlatilag általánosságban egy bolygó, körülötte aszteroidamező (statikus ha jól láttam), meg frankó effektek, robbanások, de nagyjából ennyi.
Most már elég régóta csinálják, valami sztorit (mert nyilván lesz valami) meg egyéb dolgokat igazán jó lenne mutatni (kereskedés, felderítés mittudomén), mert az nagyon karcsú amire eddig utaltak, és amit eddig láttam.
A felhajtás már túl nagy körülötte, nem beszélve arról a szánalmas videóról, ahol fizetett emberek ordítottak meg éljeneztek amikor a játékos felnyitotta a kabintetőt.
Ez nekem már akkor fura volt, hogy erre miért is volt szükség, azóta meg még borúsabb a dolog.
Mindegy, remélem nem lesz igazam....
9.
9.
torz_on_borz
#7: 70 ember ? Kicsit lemaradtál cimbi , már bőven 200 felett járnak. ;)
8.
8.
N!ghtmare
Számomra ez az egyik legjelentéktelenebb "feature". Letojom, hogy most óhéberül, sötételf nyelven vagy valami más külön kitalált nyelvet beszélnek a játékokban. Sőt, néha inkább röhejesek is.
7.
7.
levantine
#5: A játék fejlesztése nem olcsó, jelenleg 5 stúdióban, kb. 70 ember dolgozik rajta, és a fejlesztés már másfél éve tart, és legalább még egy évig fog is tartani. Az irodabérlettel, fizetésekkel, egyéb kiadásokkal egy ilyen cég költsége havonta több százezer dollárt is elérheti. Ezen felül a pénzből saját motion capture studió, és hangstúdió készült a játékhoz, valamit a legjobb szakembereket alkalmazzák.
6.
6.
Cristiano
végén kiderül rövid lesz
5.
5.
AnFionn
Szvsz a játékosok 90%-a jobban örült volna, ha inkább ebből a pénzből felvennének +20 programozót és a játék három hónappal korábban jelenne meg. Érdekes dolog ez, csakhogy ennél vannak fontosabb dolgok is.
4.
4.
LiMiT
Alig várom hogy bepattanhassak a Constellationömbe! :_))
3.
3.
Ooorky
Szutyok PC exkluzív vacak. Pfujj.
Kiadhatnák NES-re is, mert azon kívül csak PS2-m van, de abból nem veszem ki a DBZ: Budokai 3 lemezt soha.
2.
2.
szepike
ehhez csak gratulálni tudok,nekik szép összeget dobtak nekik össze a rajongók!!!!.... játék jónak ígérkezik és még ajándékkal is kedveskednek de,mibe kerül majd ez nekünk ?????...hát nem ingyenbe az biztos.....
1.
1.
markoci555
2x olvastam el, mert nem tudtam elhinni, azt hittem játékbeli pénz vagy ilyesmi :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...