Tegnap este a Microsoft végre lerántotta a leplet az új Xboxról, az Xbox One X-ről, mely 6 teraflopos teljesítményével natív 4K-s felbontásra is képes lesz. Már akkor elárulták, hogy több már megjelent játék is kap frissítést az új gép megjelenése alkalmából, a show után pedig a Gears of War 4 fejlesztői részleteket is elárultak a saját update-jükről.
A The Coalition Studio fejese, Rod Fergusson, valamint a technikai direktor, Mike Rayner meséltek a sajtónak a grafikus újításokról. Xbox One X-en a Gears of War 4 a megjelenítőtől függetlenül 4K-s felbontásban fog futni 4K-s textúrákkal megtámogatva, azaz a kisebb felbontású TV-vel rendelkező játékosok is profitálni fognak a fejlesztésekből. Emellett több és részletesebb árnyékokat ígérnek, valamint a volumetrikus fények szóródásán is javítottak.
A játék teljesítménye ezzel szemben nem változik: az egyjátékos mód a javítás után is 30 fps-sel fog futni, a multiplayernél pedig marad a 60 képkocka/másodperces sebesség.
A frissítés november 7-én, az Xbox One X boltokba kerülésével együtt élesedik.
Aha, ki se szarja le az árnyékolást ? Miért nem lehetett volna a kampányt legalább 60FPS/1080p ???
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.