Detroit: Become Human - elképesztően néz ki PC-n

  • Írta: Shifty
  • 2019. november 6.
  • Képek
Ha minden igaz, akkor még az év vége előtt bemutatkozik a Detroit: Become Human PC-s kiadása. Dátumunk ugyan még nincs, de David Cage most bemutatta a PC-s változatból készült első képet.

Idén márciusban, a Game Developers Conference-en jelentette be a Quantic Dream, hogy a korábban csak PlayStationre megjelent játékaik még az idén PC-s átiratot kapnak. A Heavy Rain és a Beyond Two Souls párosa már egy ideje beszerezhető számítógépekre, a tavaly májusban bemutatott Detroit: Become Human kapcsán azonban még mindig nagy a titkolózás.

De úgy néz ki, már nem sokáig, a stúdiót vezető David Cage ugyanis a Twitteren bemutatta az androidok lázadását bemutató történet első PC-s felvételét, ami alapján előrevetíthető, hogy brutálisan néz majd ki a játék.

60.
Nyarlako
#59: Nekem is de azok jóval kevésbé szalonképesek.
59.
JimBeam
#58: Nincs miért elnézést kérned.Kedvelem a ritkán felbukkanó gondolkodó és kulturált embereket.Na pedig az az elkövetkező néhány év lenne számomra kielégítő.;) Imádnám,ha egy játék önálló tudatra ébredne.Szenzációs élmény lenne.Nekem már a grafika jó,nekem nem kell több.Az lesz egy next gen,mikor gondolkodnak majd a játékban lévő karakterek.Ne is említsd az rpg-ket.:) Na az már egy xbox-990 felhozatal lesz.Én a VR eszközöket is akkor tartom majd forradalminak,mikor lefekszel az ágyba és felveszed a szemüveged,majd látod a tengerpartot.Már az elején kívántam egy ilyen funkciót.Képzeld el,ha bejárhatnád teszem azt Hawaii szigetét virtuálisan?! Nem játszanék én,hanem a világ minden kis pontjára bekukkantanék.Ez lenne egy baromi tuti dolog.... Vannak még ötleteim.;)
58.
leviske
#53: Nem bully akarok lenni, de erre javasolnám a való világot. Az immerzív játékélményhez véleményem szerint nincs szükség többre, mint amit a RDR2, GTAV vagy a Witcher 3 nyújt ezen a téren.

A való világban sem tudsz leállni bárkivel beszélgetni az utcán és tartani is valószínűleg azokkal tartod szorosan a kapcsolatot, akik a saját "narratívád" fontos részei.

Amennyiben pedig ez utóbbi, narratíva szempontjából fontos karakterekre gondoltál Te is, akkor elnézést kérek, mert félreértettelek. Mindenesetre abban az esetben ez a játék így is mérföldkő, mert rengeteg tényleges opciót és kimenetelt tartogat. Kétlem, hogy AI az elkövetkező 50-100 évben élvezhető sztorit lenne képes önállóan összerakni komoly RPG-k alá.
57.
Nyarlako
#53: Play Skyrim, and enjoy the revoluionary RadiantAI system!
56.
JimBeam
#51: Mindenhol boomer.YouTube boomer... Ok. bari!
55.
JimBeam
#54: :D A grafika mánia után,mikor már totálisan úgy néz ki egy játék,mint a filmeken mindenki ezt a fajta interakciót fogja elvárni és követelni. Én nagyon szeretném.Fantasztikus lenne,ha játszhatnék egy olyan játékkal,ami teljes szabadságot biztosít a játék és a játékos között.Na az lenne az új generáció,nem az,hogy hány szőrrel van több a játékban látott robot szemöldökén.
54.
Neotechtr
#53: https://youtu.be/VEyxtTF4wiU?t=106
53.
JimBeam
Én sokkal inkább várom azt,mikor a játékok valóban reagálnak rád.A grafikai szint elérte már szinte azt a küszöböt,mikor azt mondja az ember,faja... A mesterséges intelligencia lesz az az áttörés,amire én felkapnám a fejem.A gondolkodó játékok.Mikor tízszer,hússzor,százszor is végigvihetsz egy történetet úgy,hogy teszem azt nincs ismétlés a beszélgetések között.Folyamatosan reagálnak a karakterek és folyamatosan úgy érzed majd,egy olyan világba csöppentél,ami él és reagál rád.A grafika már most is nagyon kifinomult.Természetesen lehet még hajtani a valóság illúzióját keltve,de a mesterséges intelligencia az,ami igazán hiányzik a játékokból.
52.
Neotechtr
#50: Mai és tegnapi technikával is lehet ilyen fejet mutatni. A lényeg az, hogy semmi más nincs a képen, csak egy háttér és a fej. Akkor az erőforrásod összes része mehet a fejre, szénné tesszelálhatod, 15-ször bevilágíthatod, ráeresztheted a legkomolyabb dof- és aa-t, jól tud kinézni. Ha vált a kamara, akkor meg kimegy a cinematic és nyilván teljesen más lod-ot kapsz. Az ilyen képek olyanok, mint a választási kampány. De a kép mellett a játékon, illetve ez esetben a történeten is nagy súly van. Erről a játékról nem néztem teszteket, videókat, let's play-eket, viszont előrendeltem PC-re. Azt tudom, hogy a Beyond ma PC-n simán áll még a lábán látványban, legalábbis, ha a karakterek kidolgozását nézzük. Ennél a Detroit csak jobb lesz. Minden esetre én várom ezt a játékot és jó lesz, ha mondanak egy dátumot már, mert kvázi ezt a játékot idén június elején rendeltem elő és még nem tudom azt sem, hogy mikor jön.
51.
SLi
50.
JimBeam
Lehet,hogy engem most meg fogtok kövezni virtuálisan,de én nem látom azt a nagy különbséget.A fiam megmutatta ezt a játékot a konzolján(két konzolt vettem neki,nem tudom melyiken néztem) de szerintem így nézett ki a konzolon is.Na lehet,hogy néhány mitesszer nem volt az android homlokán,vagy éppenséggel volt,de nekem nem tűnnek fel azok a félelmetes grafikai upgrédek. Persze az is lehet,hogy sokkal többen vannak a szemöldök szőrök.Na majd legközelebb megnézem ezeket a szemöldök szőröket,ha benézek fiamhoz ígérem.
49.
Nyarlako
#47: Regen be lett jelentve hogy csak ideiglenes ex.
48.
grindcore
#47: Es ezert hala Kojimanak, hogy elore szolt, igy a DS-t megvarom!
47.
grindcore
Nagyon orulok, a PC-s megjelenesnek, de egy baj van vele, mar vegneztem Streamen, mert azt hittem ilyan exkluziv lesz, ami sose jon masra... es tudom, sokfele ut van meg benne, de mivel a nagy alapjat mar vagom, nincs kedvem vegmenni magam is, en szegenysegi bizonyitvanyom, de ezert ruhellem az exkluzivitast de nagyon.
46.
Obi Wan Kenobi
#39: PS4-en is jól nézett ki, PC-n csak jobban nézhet ki. Ha viszont játszottál volna vele akkor emlékeznél a játékból ugyanerre a momentumra Pacsirta, a demo első 4 percében volt benne :)
45.
Aang
#44: A kamerát úgy mozgatott ahogy akarod. Csak néhány akció jelenetél és qte szenkvenciáknál nem lehet mozgatni. "Láthatatlan falal" annyit találkoztam, mint bármelyik másik játékban. És az irányítás ebben a stílusban meg a legjobb amivel valaha találkoztam.
44.
Nyarlako
#43: Csak sokszor pont ebbe kavar bele és rontja az élményt a láthatalan falak tömkelege és a rettentő suta irányítás valamint szabad kamera mozgás hiánya, így lesz pár jelenet trial and error.
43.
JohnSpartan
#42: Igen... Jàtékment!!! A jàték közbe rengeteg apró dolgot kell észrevenned hogy jól alakítsad a történetet. Mivel ez egy olyan játék ahol a jàtékmenet közben dől el minden hogy alakul a végkimenetel. Mivel itt te írod a történetet. Ez is egy jftèkmenet fajta... Az màr más tészta hogy nem egy lövölde vagy kaland jàtékmenetet kell itt elképzelni...
42.
Nyarlako
#40: Játékmenet? Na ne vicceljünk már.
41.
Ooorky
#37: Elnézést Mester!
40.
JohnSpartan
#36: Kliséhegy ide vagy oda ez még mindig egy jàték és annak is egy kategoriája. Ne keverjük már bele
a könyveket meg a filmeket a játékiparba... Nyílván vannak sokkal jobb alkotások filmek és könyvek terén és ez így is van jól.

De ha játékról beszélünk akkot igen is egy jól megalkotott, szép grafikával, annál is jobb játékmenettel, remek színészekkel és egy egész korrekt de nagy részben kliséket tartalmazó darab lett.

Amúgy meg "klisé"... Most 2019 ben mi nem klisé már??? Mindent újra dolgoznak és nagyon kevés olyan alkotás van amit nem írtak meg az elődök anno 50 100 éve vagy még régebben.
39.
sanyikatarzan
Elképeztően néz ki? Ezt ebből a homályos szarból következtettétek le? lol
38.
DeKor
#36: Ahogy öregszik az ember, előbb-utóbb minden egy kliséhegy lesz. Nincsenek mondatok, amiket még nem mondott senki, érzések, amiket még nem érzett senki, mondanivaló, amit még nem akart közölni senki.
És ahhoz, hogy ez ne vezessen fásuláshoz, idővel el kell engedni azt, hogy már mindent láttam korábban. Helyette én arra figyelek, hogy meg tud-e érinteni valami. Mert mondjuk attól, hogy ettem már életemben csokit, ehetek még, és ugyanolyan jól is eshet, mint első alkalommal. Szóval ha valami megérint, az nekem már egy jó történet. És így nézve a Detroit Become Human- legyen bármennyire ismerős az üzenete - egy jó történet.
37.
JohnSpartan
#34: Én nem oktatok csak kinyilatkoztatok! ;P
36.
Ooorky
#35: Jahh, nem írtam itt is anno, hogy újra kellett kezdenem, mert első nekifutásra be akartam tartani a Robotika törvényeit, ezért meghalt Kara.

Aki ismeri a sci-fi-ket annak ez a játék egy kliséhegy, pláne mivel minden nagyobb sci-fi univerzumnak része az AI ellen vívott múltbeli háború/jelenkori szembenállás.

Ráadásul a hozzászólásodnak semmi értelme ha figyelembe vesszük mire "válaszoltál".
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...