Így festene a PS1-es The Last of Us: Part II

  • Írta: sirdani
  • 2020. február 3.
  • Érdekesség
Link másolása
A PlayStation 4-es Dreams korai hozzáférésű verziójával a rátermett fejlesztők sec-perc alatt össze tudnak dobni egy-egy kisebb projektet, így sorra özönlenek az újabb AAA-s játékok demake-verziói.

Legutóbb már bemutattuk a Cyberpunk 2077 PS1-es demake-jét, amit most a The Last of Us: Part II követ szintén Ben “Bearly Regal” Parker gondozásában. Az alacsony poligonszámú alkotásban az 1990-es évek első TPS címeinek hangulata elevenedik meg, ahogyan Seattle térségében Ellie megpróbál visszajutni Joelhez a menedékházba - mint ahogyan azt a Naughty Dog csapata munkájában már láthattuk.

A Dreams február 14-től lesz elérhető PlayStation 4-en, míg a The Last of Us: Part II-re május 29-ig kell várnunk. Utóbbival kapcsolatban nemrég egy PC-s alkatrészekre fókuszáló álláshirdetés kavarta meg az állóvizet, melyről részletesebben itt olvashattok.

44.
44.
kryszisz
#42: Nekem az új God of Warban volt ez a bajom eleinte, de mivel az indikátor elég jól működött, és boi is mindig időben szólt, így viszonylag hamar elsajátítottam a kamerán kívülről érkező taslik hárítását:D De a RE4-ben valóban frusztráló volt néha ez a dolog, bár én ettől függetlenül imádom azt a játékot:)
32.
32.
GAMEROD
Ez nem PSX grafika, hanem Dos 6.22 grafika, amikor elkezdtek 3d effektekkel kísérletezni 2D kártyákon volt ez a látvány. Elég ránézni a 3d környezetben lévő lámpákra a plafonon, hogy csak egy lapos valami minden irányból ami követi a szemszögünket (Mint például a Wolf3D-ben, hiába kerültük meg a hullát, minden irányból ugyanazt a pacát láttuk és ugyanúgy). Playstation 1 már rendelkezett hardveres 3d támogatással, így nem hinném hogy akárki is ilyet adott volna ki a kezéből.
23.
23.
GAMEROD
#22: ...a borítót pedig már ott elcseszték hogy nem ilyen pegi korhatár besorolás logók voltak, hanem a Teen, Mature és Everyone esrb logók.
22.
22.
GAMEROD
Kíváncsi leszek arra a május 29-re. Az ilyen "hogy nézne ki" videóknak pedig semmi értelmük. Ha egyszer nem akkoriból származik a játék akkor felesleges azon agyalni hogy milyen lett volna.
18.
18.
Sőt, akkor még azt is megjegyzem, hogy nagyon jó dolog az, hogy PC-n kapod az olyan játékoknál a PC-s interface-t, ami bill+egérre van tervezve, de ha kontrollerrel akarsz menni, akkor meg kapod a rendes kidolgozott konzolos interface-t. Éppen ezért örülnék, ha a következő PS és Xbox alapból támogatna bármilyen USB bill+ egeret és konzolon is bejönne hozzá a teljesen átgondolt és kidolgozott PC-s interface. Nagy méretű, nagy felbontású TV-ken simán olvasható minden, szóval szerintem ez a dolog az összes konzolosnak frankó lehetőség lenne, ha éppen erre vágyik, vagy egérrel akar menni aznap egy FPS-ben.
17.
17.
Bill+egér, vagy kontroller. Ilyenkor sosem állom meg, hogy ne írjam, ki, hogy nekem kvázi mindegyikkel megy minden. Amúgy nem csak az a kérdés, hogy mit mivel jobb irányítani, hanem az is, hogy mikor hogyan kényelmesebb. Én ez alapján döntöm el, hogy melyikkel irányítom az adott játékot. Nagy rá az esély, hogy autós játékot mindig kontrollerrel fogom nyomni, pedig jól megy bill-en is. Amúgy meg nagy a szórás, mert míg pl Tomb Raider-ből csak az első részt vittem bill+egéren és a kontroller jobbnak bizonyult utána, addig mind a 4 Mass Effect-et csakis egérrel bírtam nyomni. A witcher 3-nak alapból kontrollerrel álltam neki, mert sejtettem, hogy nem keveset fogok előtte ülni és annyira bevált, hogy úgy is maradt, azt sem tudom, mik a gombok a billen. Nyilván egy atom körökre osztott RPG-nek alapból egérrel állok neki, de még ez sem mindig igaz, mert pl az Original Sin 2-ben olyan durván faszán eltalált kontroller irányítás van, hogy második végigjátszásra már gamepad-el megyek benne és azt tudom mondani, hogy tök jó. Egy-két apró kellemetlenség van max, ami felett elsiklasz azzal, hogy az analoggal jobb és intuitívabb a kamera scrollozása, forgatása és a zoomolása is. Meg egy jó játék, bármilyen konzolon is bátran ajánlom, tök jól irányítható.

Én azt mondom ennyi év PC + konzol gaming után, hogy körülmények is meghatározzák, hogy egy aktuális játékot abban az időpontban éppen min a legjobb/legkényelmesebb játszani. Az a jó, ha mind a kettő megoldást tudjuk használni és van bill+egér és egy gamepad is otthon. Ha mindez megvan, akkor sem érdemes pálcát törni egyik felett sem, mind a kettő a maga szempontjából tökéletes csak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...