Gameplay közben sem kell lemondanunk a ray tracingről a Forza Motorsportban

Az előző héten bemutatott Forza Motorsport kreatív vezetője elhintett egy-két részletet a játékkal kapcsolatban.

A múlt héten az Xbox & Bethesda Showcase alatt bemutatkozott a Forza Motorsport. A bemutató videó egyik legimpresszívebb részlete talán az volt, hogy a játék támogatni fogja a valós idejű sugárkövetést (ray tracinget), és mivel nem derült ki egyértelműen, hogy ez mit is takar pontosan, a játék kreatív vezetője, Chris Esaki tisztázta a felmerült kérdéseket egy élő közvetítés alatt. A szakember megerősítette, hogy a Turn 10 csapata nem akarta félrevezetni a játékosokat, és a ray tracing jelen lesz gameplay közben is, nemcsak visszajátszáskor vagy épp a fotómódban.

Ez egy örömteli hír az Xbox Series-tulajoknak, hiszen a ray tracingnek hála sokkal realisztikusabb látvány mellett élvezhetik majd a játékot. Az sajnos nem derült ki, hogy a sugárkövetés milyen hátrányokkal jár majd, a legtöbb játékban a felbontás és a képfrissítési ráta is megsínyli ezt a next-gen feature-t. Érdekességként a közelmúltban megjelent PlayStation-exkluzív Gran Turismo 7 csak fotómódban és visszajátszások közben támogatja a ray tracinget, utóbbi esetében pedig csak 30 fps mellett. A Forza Motorsport valamikor 2023 tavaszán fog megjelenni Xbox One, Xbox Series X és S konzolokra, valamint PC-re. Természetesen megjelenés napjától elérhető lesz az Xbox Game Pass szolgáltatás keretei közt.

6.
6.
Viktor_The_Best
#3: Az xbox series s tudja alapbol a ray-tracinget csak lehet 720p-ben fog rajta futni a jatek ki tudja...
5.
5.
Ooorky
#3: Kétlem, hogy S-en lenne RT.
Forza Horizonban is le van véve a látótáv meg az árnyékok minősége is a felbontás mellett.

De sztem X-en is választani kell majd fps és RT között.
4.
4.
crytek
Nem semmi ez az autós kategória ami a grafikát illeti. Nem igen van nagy ugrás se a 7hez se a 6hoz képest. De bezzeg ha egy fps vagy tps kicsit szebb csak már látni a váltzást itt meg ha nincs a géjtracing kb alig van valami
3.
3.
habo
Xbox series s konzolon is lesz Ray tracing?
Vagy csak az x- en meg pc-n?
2.
2.
RangerFox
#1: Inkább úgy kell érteni, hogy nem egy buzzwordként használták a "Ray Tracing on track" szavakat, hanem actual gameplay közbeni RT-re gondoltak. Ez sokáig félrevezető volt egyébként a GT7 esetén is.
1.
1.
LGHDTV+
"Mivel nem derült ki egyértelműen, hogy ez mit is takar pontosan..." mivan?

A leleplezést kb úgy kezdték, hogy valós idejű ray tracing lesz verseny közben, meg kb minden második szavuk az volt, hogy ray tracing. Meg majdnem minden mondatot úgy kezdtek hogy, "The power of Xbox Series X". Kb mintha nem a játékot akarták volna eladni, hanem a konzolt. Ami engen jobban érdekelne hogy mit értenek tire and fuel management alatt. Mert ha azt a fost, ami a FM7ben volt, akkor felejtős. De persze erről alig beszéltek, de hogy 280as tempónál hogyan csillog a kutyaszar, azt már tudom.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...