Egy irodai hiba miatt nem százas a The Callisto Protocol teljesítménye
- Írta: Nyuszcica
- 2022. december 6.
Glen Schofield, a Striking Distance Studios vezérigazgatója egy twitter-posztban mondta el a rajongóknak, hogy valójában mi is okozhatja ezt a sok, teljesítménybeli hibát az új játékukban. A The Callisto Protocol december elején került a nagyközönség kezébe, azonban sajnos elmaradt a sikeres debütálás, ugyanis a játékosok több bugról is beszámoltak mind PC, mind a konzolok esetében is. Mára már persze kapott ráncfelvarrást a játék, azonban még mindig nem olyan az eredmény, mint amilyenre a rajongók számítottak.
Glen Schofield a már említett posztban elmondta, hogy ki fogja deríteni, hogyan is következett be ez a hiba és hogy melyik irodai munkása sietett ennyire haza. Azonban jelenleg arra koncentrálnak, ami a legfontosabb: a javítások kivitelezésére. Glen ehhez hozzátette azt is, hogy a játékosoktól érkező visszajelzéseket is figyelembe fogják venni.
Nem akkor adták ki amikor elkészült, hanem amikor "ki kellett adni".
Persze a "dolgozó sietett haza".
Ezután a dolgozók helyébe lennék pofán köpném. Tuti ment a túlórázás megjelenés előtt, a főnök meg egy ilyen beszólással "kedveskedik"... hát biztos elküldeném a jó k**** a****ba.
Aranyszabály:
- Aki dolgozik az van hogy hibázik is, aki nem dolgozik az viszont soha nem hibázik.
Mondjuk az achivment-ek kioldása annyira nem szokott engem érdekelni szrencsére, úgyhogy ezt leszarom, azt a lényeg, hogy a játék jól fusson, és most az 1.06 patch- el trljesen jól fut ps 4-en is. De amúgy tényleg Cyberpunk efektus az egész, ugyanis ez a játék sem szar, csak az a szar benne, amilyen irgalmatlan szarul kiadták.
Inkább teljesen leállítottam a játékot és letöltöttem az 1.06 frissítést, ami csak 21 giga... Ez nem is frissítés, hanem a játék másik fele kb. Most 56 giga az egész. Ezek után újrabetöltöttem a mentést és végre sikerült megnyomnia a szerencsétlennek azt a rohadt gombot,a harc sem volt már olyan rossz, az animációk is a helyükre kerültek, a textúrák azért még mindig elég avétassak a szörnyeken, nem olyan mint amilyen lehetne, lévén ez csak egy ps4 slim, de így már azért sokkal jobban néz ki és jól játszható. De azért rendesen beszartam, hogy erre rábasztam és feleslegessen basztam ki 21 ezret. Számomra a game amúgy nem rossz, nekem már a megjelenés utánni videókban is tetszett az egész, jó az atmoszféra, a scifi környezet, egyszóval látszik, hogy nem először csinált ez a csapat ilyen játékot. De amilyen formában kiadták, konkrétan félkészen, az elég szomorú. Nálam az 1.06 patch megmentette, lehalábbis remélem, hogy ez az állapot a végéig kitart, de abszolút megértek mindenkit, aki lehúzta az elején, mert ez szörnyű. Kár ezért a játékért, mert alapjában véve amire számítani lehetett tőle azt hozza. Idővel, ha ez az egész leülepszik az emberekben, esetleg kidobnak még egy két patch-et hozzá, érdemes lehet kipróbálni azoknak, akik várták, de ezek miatt inkább kihagyták, mert akkor tisztábban lehetne megítélni a játékot magát, mert mint űrhorror szerintem abszolút nem rossz.
A cikkhez meg annyit, hogy hagyjuk ma' inkabb... :)
Csak azt nem tudom, hogy mi lett volna, ha kipróbálják a játékot kiadás előtt. Jól van, most már biztos, hogy nem veszem meg ezt a cuccot soha és még csak torrentről sem töltöm le. Bár ahogy kinéz jövőre már ingyen fogja dobálni az Epic.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.