Game Developers Conference 2012
GDC 2012: Elnézést kértek az új Deus Ex miatt

GDC 2012: Elnézést kértek az új Deus Ex miatt

Pontosabban csak a bossharcok miatt sajnálkoztak a fejlesztők, és maximálisan egyetértenek a kritikusok és a játékosok véleményével, miszerint eléggé gyengére sikerültek. Változtatni már nem tudnak rajta, de legközelebb jobban átgondolják majd a dolgokat - úgy legyen.
GDC 2012: Chrome-ban is játszható a From Dust

GDC 2012: Chrome-ban is játszható a From Dust

A Google bejelentette a Game Developers Conference-en, hogy a Ubisoft letölthető istenszimulátora, a From Dust a Chrome böngészőben is játszható lesz, HD grafika és átalakított irányítás mellett. A bejelentés mellé trailer is érkezett, ami szerint áprilisban számíthatunk az új verzió megjelenésére.
GDC 2012: Nem csinál több Marvel-játékot a Sega

GDC 2012: Nem csinál több Marvel-játékot a Sega

Sóhajtás, hajlongás az istenek előtt, erre vártunk: a Sega számos csapnivaló adaptáció után nem csinál több Marvel-játékot. A Marvel jelenleg több fejlesztővel és kiadóval is együttműködik a jövőbeli feldolgozások miatt, azonban a japán cég ezekből teljesen kimarad majd.
GDC 2012: Bejelentették az új SimCity-t

GDC 2012: Bejelentették az új SimCity-t

Vége a találgatásoknak, San Franciscóban hivatalosan is megerősítették a SimCity 5 készültét. A Maxis egyben gyorsan leszögezte, nem számozott címmel van dolgunk, a játék szimplán a SimCity nevet viseli. Talán azért, mert rebootról van szó, nem következő részről. Az első látnivalók is befutottak már.
GDC 2012: Izgalmas Move-játék jön a lengyelektől

GDC 2012: Izgalmas Move-játék jön a lengyelektől

A God of War fejlesztőinek közreműködésével érdekes játékon dolgozik a lengyel Plastic stúdió. A Datura kontrollerrel is irányítható, de a PlayStation Move-val érzi igazán elemében magát: a programban a játékos egy komor erdőt fedezhet fel, ahol a Move az egyik kezét helyettesíti.
GDC 2012: Készül a Mercenary Ops

GDC 2012: Készül a Mercenary Ops

Az Epic Games kínai divíziója bemutatta első játékát az idei GDC-n, mely a Mercenary Ops névre hallgat. A Yingpei Games játéka a nyugati országokban is meg fog jelenni, s kizárólag PC-re készül. Egy zsoldoscsapatot irányíthatunk a hamisítatlan külső nézetes akciójátékban.
GDC 2012: Öt év, és minden kapható online is

GDC 2012: Öt év, és minden kapható online is

Érdekes előadást tartott a Capcom a San Francisco-i Game Developers Conference-en, a kiadó alelnöke azt fejtegette, hogy mi lehet az online értékesítés jövője. A japán cég úgy véli, öt éven belül minden játék egyszerre fog megjelenni a boltokban és online, de a forgalom az utóbbi felé terelődik majd.
GDC 2012: Perk-rendszer a Halo 4-ben

GDC 2012: Perk-rendszer a Halo 4-ben

De nem koppintják a Call of Dutyt, legalábbis ezt ígérte Frank O'Connor, a 343 Industries fejese. Azzal is tisztában vannak, hogy sok változás nagy visszhangot eredményez majd a rajongóktól, de abban reménykednek, ha megismerik a rendszert, a visszhang pozitív lesz.
GDC 2012: Készül a Crytek első mobilos játéka

GDC 2012: Készül a Crytek első mobilos játéka

A Crytek terjeszkedik, méghozzá igen agresszíven, a Game Developers Conference-en bejelentett játékáról meg sem mondanák, hogy a németek készítették: a Fibble esetében még - a fejlesztőktől szokatlan módon - a cukiságfaktor is mérhető, ami persze egy jó mobiljátékhoz elengedhetetlen.
GDC 2012: Több kell a Call of Dutynál - Molyneux

GDC 2012: Több kell a Call of Dutynál - Molyneux

A hazugságok - vagy inkább a túlzott ígéretek - nagymestere ezúttal azzal kapcsolatban nyilatkozott a Game Developers Conference-en, hogy mindenképp szükségünk van egy hardcore kinectes játékra, mert különben hamarosan belefásulunk a Call of Dutyba.
GDC 2012: Megvan a Lollipop Chainsaw dátuma

GDC 2012: Megvan a Lollipop Chainsaw dátuma

A Warner jelen van Suda 51 és a Grasshopper Manufacture közös játékával az idei GDC-n - az új képek mellett megerősítették az elborult cím megjelenési dátumát is. Azt már eddig is tudni véltük, hogy Európában júniusban landol a játék, most viszont napra pontos időpontot kaptunk.
GDC 2012: Más csapat készíti a Far Cry 3 multiját

GDC 2012: Más csapat készíti a Far Cry 3 multiját

A Ubisoft megerősítette a San Franciscóban zajló konferencián, hogy nem a montreali csapat dolgozik a Far Cry 3 többjátékos részén, hanem a Ubisoft Massive, ami az Assassin's Creed: Revelations multiplayeréért is felelt. Jó hír ez, elvégre az eredeti csapat csak a single-re koncentrálhat.
GDC 2012: Új stúdiót nyit az Electronic Arts

GDC 2012: Új stúdiót nyit az Electronic Arts

Az Electronic Arts a Game Developers Conference falai között jelentette be, hogy hamarosan új stúdiót nyit Svédországban, ami ráadásul némileg kötődik is majd a kiadó másik svéd csapatához, a Battlefield-fejlesztő DICE-hoz: a göteborgi csapat olyan játékokkal foglalkozik majd, amiket a Frostbite 2 hajt.
GDC 2012: 1,4 milliárd a facebookos fejlesztőknek

GDC 2012: 1,4 milliárd a facebookos fejlesztőknek

A Facebook minden eddiginél komolyabban veszi a játékosokat, a közösségi oldal üzemeltetői ma már külön csapatot tartanak fent a játékosrészlegnek, az alkalmazásfejlesztőknek pedig 1,4 milliárd dollárt fizettek ki tavaly. A játékkészítők könnyű hozzáférhetősége miatt választják a Facebookot.
GDC 2012: Sok ember kis helyen az új Hitmanben

GDC 2012: Sok ember kis helyen az új Hitmanben

Az IO Interacitve rendkívül büszke a Glacier 2 engine azon új funkciójára, melynek kulcsfontosságú eleme a nagyméretű tömegek élethű szimulálása. Az embersereggel mi magunk is kapcsolatba léphetünk - néhányukkal vagy mind az 1200 fős tömeggel, ha valami csúnyaságot követünk el.