GDC 2012: Elnézést kértek az új Deus Ex miatt
Pontosabban csak a bossharcok miatt sajnálkoztak a fejlesztők, és maximálisan egyetértenek a kritikusok és a játékosok véleményével, miszerint eléggé gyengére sikerültek. Változtatni már nem tudnak rajta, de legközelebb jobban átgondolják majd a dolgokat - úgy legyen.
- InGen
- 2012. március 8.
- 11 hozzászólás
GDC 2012: Chrome-ban is játszható a From Dust
A Google bejelentette a Game Developers Conference-en, hogy a Ubisoft letölthetÅ‘ istenszimulátora, a From Dust a Chrome böngészÅ‘ben is játszható lesz, HD grafika és átalakÃtott irányÃtás mellett. A bejelentés mellé trailer is érkezett, ami szerint áprilisban számÃthatunk az új verzió megjelenésére.
- fojesz
- 2012. március 7.
- 7 hozzászólás
GDC 2012: Nem csinál több Marvel-játékot a Sega
Sóhajtás, hajlongás az istenek előtt, erre vártunk: a Sega számos csapnivaló adaptáció után nem csinál több Marvel-játékot. A Marvel jelenleg több fejlesztővel és kiadóval is együttműködik a jövőbeli feldolgozások miatt, azonban a japán cég ezekből teljesen kimarad majd.
- fojesz
- 2012. március 7.
- 16 hozzászólás
GDC 2012: Bejelentették az új SimCity-t
Vége a találgatásoknak, San Franciscóban hivatalosan is megerÅ‘sÃtették a SimCity 5 készültét. A Maxis egyben gyorsan leszögezte, nem számozott cÃmmel van dolgunk, a játék szimplán a SimCity nevet viseli. Talán azért, mert rebootról van szó, nem következÅ‘ részrÅ‘l. Az elsÅ‘ látnivalók is befutottak már.
- zoenn
- 2012. március 7.
- 7 hozzászólás
GDC 2012: Izgalmas Move-játék jön a lengyelektől
A God of War fejlesztÅ‘inek közreműködésével érdekes játékon dolgozik a lengyel Plastic stúdió. A Datura kontrollerrel is irányÃtható, de a PlayStation Move-val érzi igazán elemében magát: a programban a játékos egy komor erdÅ‘t fedezhet fel, ahol a Move az egyik kezét helyettesÃti.
- fojesz
- 2012. március 7.
- 10 hozzászólás
GDC 2012: Készül a Mercenary Ops
Az Epic Games kÃnai divÃziója bemutatta elsÅ‘ játékát az idei GDC-n, mely a Mercenary Ops névre hallgat. A Yingpei Games játéka a nyugati országokban is meg fog jelenni, s kizárólag PC-re készül. Egy zsoldoscsapatot irányÃthatunk a hamisÃtatlan külsÅ‘ nézetes akciójátékban.
- zoenn
- 2012. március 7.
- 2 hozzászólás
GDC 2012: Öt év, és minden kapható online is
Érdekes elÅ‘adást tartott a Capcom a San Francisco-i Game Developers Conference-en, a kiadó alelnöke azt fejtegette, hogy mi lehet az online értékesÃtés jövÅ‘je. A japán cég úgy véli, öt éven belül minden játék egyszerre fog megjelenni a boltokban és online, de a forgalom az utóbbi felé terelÅ‘dik majd.
- fojesz
- 2012. március 6.
- 16 hozzászólás
GDC 2012: Perk-rendszer a Halo 4-ben
De nem koppintják a Call of Dutyt, legalábbis ezt Ãgérte Frank O'Connor, a 343 Industries fejese. Azzal is tisztában vannak, hogy sok változás nagy visszhangot eredményez majd a rajongóktól, de abban reménykednek, ha megismerik a rendszert, a visszhang pozitÃv lesz.
- InGen
- 2012. március 6.
- 19 hozzászólás
GDC 2012: Készül a Crytek első mobilos játéka
A Crytek terjeszkedik, méghozzá igen agresszÃven, a Game Developers Conference-en bejelentett játékáról meg sem mondanák, hogy a németek készÃtették: a Fibble esetében még - a fejlesztÅ‘ktÅ‘l szokatlan módon - a cukiságfaktor is mérhetÅ‘, ami persze egy jó mobiljátékhoz elengedhetetlen.
- fojesz
- 2012. március 6.
- 4 hozzászólás
GDC 2012: Több kell a Call of Dutynál - Molyneux
A hazugságok - vagy inkább a túlzott Ãgéretek - nagymestere ezúttal azzal kapcsolatban nyilatkozott a Game Developers Conference-en, hogy mindenképp szükségünk van egy hardcore kinectes játékra, mert különben hamarosan belefásulunk a Call of Dutyba.
- InGen
- 2012. március 6.
- 24 hozzászólás
GDC 2012: Megvan a Lollipop Chainsaw dátuma
A Warner jelen van Suda 51 és a Grasshopper Manufacture közös játékával az idei GDC-n - az új képek mellett megerÅ‘sÃtették az elborult cÃm megjelenési dátumát is. Azt már eddig is tudni véltük, hogy Európában júniusban landol a játék, most viszont napra pontos idÅ‘pontot kaptunk.
- zoenn
- 2012. március 6.
- 8 hozzászólás
GDC 2012: Más csapat készÃti a Far Cry 3 multiját
A Ubisoft megerÅ‘sÃtette a San Franciscóban zajló konferencián, hogy nem a montreali csapat dolgozik a Far Cry 3 többjátékos részén, hanem a Ubisoft Massive, ami az Assassin's Creed: Revelations multiplayeréért is felelt. Jó hÃr ez, elvégre az eredeti csapat csak a single-re koncentrálhat.
- zoenn
- 2012. március 6.
- 5 hozzászólás
GDC 2012: Új stúdiót nyit az Electronic Arts
Az Electronic Arts a Game Developers Conference falai között jelentette be, hogy hamarosan új stúdiót nyit Svédországban, ami ráadásul némileg kötődik is majd a kiadó másik svéd csapatához, a Battlefield-fejlesztő DICE-hoz: a göteborgi csapat olyan játékokkal foglalkozik majd, amiket a Frostbite 2 hajt.
- fojesz
- 2012. március 6.
- 8 hozzászólás
GDC 2012: 1,4 milliárd a facebookos fejlesztőknek
A Facebook minden eddiginél komolyabban veszi a játékosokat, a közösségi oldal üzemeltetÅ‘i ma már külön csapatot tartanak fent a játékosrészlegnek, az alkalmazásfejlesztÅ‘knek pedig 1,4 milliárd dollárt fizettek ki tavaly. A játékkészÃtÅ‘k könnyű hozzáférhetÅ‘sége miatt választják a Facebookot.
- fojesz
- 2012. március 6.
- 11 hozzászólás
GDC 2012: Sok ember kis helyen az új Hitmanben
Az IO Interacitve rendkÃvül büszke a Glacier 2 engine azon új funkciójára, melynek kulcsfontosságú eleme a nagyméretű tömegek élethű szimulálása. Az embersereggel mi magunk is kapcsolatba léphetünk - néhányukkal vagy mind az 1200 fÅ‘s tömeggel, ha valami csúnyaságot követünk el.
- zoenn
- 2012. március 5.
- 17 hozzászólás