Game Developers Conference 2012
Assassin's Creed 3 trailer
Assassin's Creed 3 trailer
Először láthattuk mozgás közben az Assassin's Creed októberben érkező, várva-várt harmadik részét.
Az első Halo 4 képek
Az első Halo 4 képek
Idén debütál a 343 Industries első saját fejlesztése, a Halo negyedik része - lássuk, hogyan fest!
Ilyen lesz az új Fable
Ilyen lesz az új Fable
Meglepő módon hozza vissza idén a Lionhead a Fable-szériát, a Heroes egy XBLA-exkluzív mellékág lesz.
GDC 2012: Mozgásban a Port Royale 3

GDC 2012: Mozgásban a Port Royale 3

A GameTrailers a Game Developers Conference-en kapta lencsevégre a Port Royale várva-várt harmadik részét, a srácok hét percnyi látnivalót hoztak a játékból, ahol éppen az egyik fejlesztő mutatja be az anyag kereskedelmi oldalát. A Port Royale nemcsak a kalózkodásról szól.
GDC 2012: Brutális látványt ígér az NVIDIA

GDC 2012: Brutális látványt ígér az NVIDIA

Még egy GDC-s maradványanyagot tudunk mutatni: egy szakmai konferencia sem múlhat el NVIDIA-techdemó nélkül, és a Game Developers Conference-ről nem is hiányoztak a patinás grafikus chipgyártó cég legújabb fejlesztései, amik között az Unreal Engine 4 egyik fícsörjét is megtaláljuk.
GDC 2012: Homályos felvételeken az új SimCity

GDC 2012: Homályos felvételeken az új SimCity

Nem túl jó minőségű, de annál érdekesebb videókat kaptunk a SimCity legújabb, számozás nélkül érkező epizódjáról. Bár a felvételek inkább techdemó jellegűek, ráadásul nem is a végleges minőségében prezentálják az anyagot, az engine aprólékossága így is megdöbbentő.
GDC 2012: Videón a CryEngine 3 új arca

GDC 2012: Videón a CryEngine 3 új arca

Habár a héten már láthattunk képsorokat arról, hogy hol tart most a CryEngine 3, a legfrissebb techdemóban viszont a motor jövőjét mutatja be nekünk a német brigád. Figyelem, ez már a következő generációs hardverekre lesz optimalizálva, szóval várnunk kell egy ideig a bevezetésére.
GDC 2012: Nyáron kiegészítést kap a Trine 2

GDC 2012: Nyáron kiegészítést kap a Trine 2

A gondolkodós platformjátékok szerelmesei hálát adhatnak az égnek, elvégre a konferencia utolsó napján örömhírrel szolgált a Frozenbyte. A mesés hangulatú Trine 2-höz letölthető tartalom érkezik nyáron, mely hat új szinttel és új képességekkel bővíti a repertoárt.
GDC 2012: Egyre esélyesebb a PC-s Dark Souls

GDC 2012: Egyre esélyesebb a PC-s Dark Souls

Úgy látszik, megtette a hatását a petíció, mely a tavalyi év egyik legdurvább szerepjátékának számítógépes verziójára irányult. A Namco Bandai látszólag komolyan gondolkodik azon, hogy PC-re is portolja a Dark Soulst. A sorozat ettől függetlenül is folytatást kap majd.
GDC 2012: Hitman Absolution - ilyen a tömeg

GDC 2012: Hitman Absolution - ilyen a tömeg

Az ígéreteknek megfelelően az IO Interactive elvitte a Hitman Absolutiont a Game Developers Conference-re, pontosabban annak az egyik résztechnológiáját: a dán srácok azt demózták a közönségnek, hogy az új Hitman motorja hogyan mozgat meg egy tömegnyi nemjátékos karaktert.
GDC 2012: Remekül fest a War of the Roses

GDC 2012: Remekül fest a War of the Roses

A War of the Roses című online akciójátékról a tavalyi GamesComon hallottunk utoljára, a Paradox most a Game Developers Conference-en vette elő újra az anyagot. A játékból egy új gameplay trailer látott napvilágot, ez alapján vérbeli történelmi játékot kapunk, a lehető legnaturalistább ábrázolásmóddal.
GDC 2012: Itt tart most a CryEngine 3

GDC 2012: Itt tart most a CryEngine 3

Ahogy megígérte, a Crytek bemutatta a CryEngine 3 legfrissebb változatát, a Game Developers Conference-en levetített előzetesből nemcsak a fejlesztésekre derül fény, de azok a projektek is bemutatkoznak, amik a fejlesztőcég legutóbbi játékmotorját használják.
GDC 2012: Üssön a nextgen, vagy jön az Apple

GDC 2012: Üssön a nextgen, vagy jön az Apple

Egyre többször halljuk, hogy a konzolgyártók nem akarnak annyit hardveres fejlesztésre költeni, mint tették azt a korábbi generációnál. Csökkenteni akarják a kezdeti veszteséget, és olcsóbb, elérhetőbb hardvert akarnak. Az Epic szerint ez azonban nem fog jóra vezetni.
GDC 2012: További SimCity-apróságok

GDC 2012: További SimCity-apróságok

Arra számítottunk, hogy a bejelentés után némileg nagyobb információáradatot kapunk az új SimCityből, de ez egyelőre nem történt meg. Apróságok azért még szivárognak: a játék folyamatosan fog cloudba menteni, valamint különböző keresztplatformos megoldások is lehetségesek.
GDC 2012: Fel kell rázni a japán játékfejlesztőket

GDC 2012: Fel kell rázni a japán játékfejlesztőket

Keiji Inafune nem először ostorozza a japán játékipart. Szerinte a szigetország vészesen el van maradva, és már csak a múlt darabkáiból él. Azt mondja, addig nem lesz komoly változás, amíg a japán fejlesztők nem ismerik be, hogy már régóta nem nyertesek, hanem inkább vesztesek.
GDC 2012: Itt a Quantic Dream új techdemója

GDC 2012: Itt a Quantic Dream új techdemója

A Heavy Rain fejlesztői beígértek egy új technológiai bemutatót az idei Game Developers Conference-re, és teljesítették is ígéretüket. Egy ütős jelenetet láthatunk, melynek ugyan nincs köze a cég következő játékához, de azért iránymutatóként szolgál David Cage újabb nagy dobásához.
GDC 2012: Változik a Rainbow Six fejlesztőcsapata

GDC 2012: Változik a Rainbow Six fejlesztőcsapata

Amikor bejelentették a Rainbow Six: Patriots fejlesztését, és annak irányát, sokan örültek: végre valami történet és filmszerűség is kerül a játékba. Valószínűleg azonban még többen nem örültek, mert a Ubisoft nemrég drámai változásokat eszközölt a fejlesztőcsapat felépítésében.
GDC 2012: DX11-gyel és Flashsel villant az Epic

GDC 2012: DX11-gyel és Flashsel villant az Epic

Nem telhet el Game Developers Conference anélkül, hogy az Epic villantson valami technológiai újdonságot, habár idén inkább a hordozható eszközökre és a Flashre helyezték a hangsúlyt. Ettől függetlenül azért a DirectX 11-gyel megtámogatott Unreal Engine 3.0 még mindig durva dolgokra képes.