Assassin's Creed 3 trailer
Először láthattuk mozgás közben az Assassin's Creed októberben érkező, várva-várt harmadik részét.
Az első Halo 4 képek
Idén debütál a 343 Industries első saját fejlesztése, a Halo negyedik része - lássuk, hogyan fest!
Ilyen lesz az új Fable
MeglepÅ‘ módon hozza vissza idén a Lionhead a Fable-szériát, a Heroes egy XBLA-exkluzÃv mellékág lesz.
GDC 2012: Mozgásban a Port Royale 3
A GameTrailers a Game Developers Conference-en kapta lencsevégre a Port Royale várva-várt harmadik részét, a srácok hét percnyi látnivalót hoztak a játékból, ahol éppen az egyik fejlesztő mutatja be az anyag kereskedelmi oldalát. A Port Royale nemcsak a kalózkodásról szól.
- fojesz
- 2012. március 13.
- 3 hozzászólás
GDC 2012: Brutális látványt Ãgér az NVIDIA
Még egy GDC-s maradványanyagot tudunk mutatni: egy szakmai konferencia sem múlhat el NVIDIA-techdemó nélkül, és a Game Developers Conference-rÅ‘l nem is hiányoztak a patinás grafikus chipgyártó cég legújabb fejlesztései, amik között az Unreal Engine 4 egyik fÃcsörjét is megtaláljuk.
- fojesz
- 2012. március 12.
- 52 hozzászólás
GDC 2012: Homályos felvételeken az új SimCity
Nem túl jó minÅ‘ségű, de annál érdekesebb videókat kaptunk a SimCity legújabb, számozás nélkül érkezÅ‘ epizódjáról. Bár a felvételek inkább techdemó jellegűek, ráadásul nem is a végleges minÅ‘ségében prezentálják az anyagot, az engine aprólékossága Ãgy is megdöbbentÅ‘.
- fojesz
- 2012. március 12.
- 7 hozzászólás
GDC 2012: Videón a CryEngine 3 új arca
Habár a héten már láthattunk képsorokat arról, hogy hol tart most a CryEngine 3, a legfrissebb techdemóban viszont a motor jövőjét mutatja be nekünk a német brigád. Figyelem, ez már a következő generációs hardverekre lesz optimalizálva, szóval várnunk kell egy ideig a bevezetésére.
- zoenn
- 2012. március 12.
- 21 hozzászólás
GDC 2012: Nyáron kiegészÃtést kap a Trine 2
A gondolkodós platformjátékok szerelmesei hálát adhatnak az égnek, elvégre a konferencia utolsó napján örömhÃrrel szolgált a Frozenbyte. A mesés hangulatú Trine 2-höz letölthetÅ‘ tartalom érkezik nyáron, mely hat új szinttel és új képességekkel bÅ‘vÃti a repertoárt.
- zoenn
- 2012. március 11.
- 7 hozzászólás
GDC 2012: Egyre esélyesebb a PC-s Dark Souls
Úgy látszik, megtette a hatását a petÃció, mely a tavalyi év egyik legdurvább szerepjátékának számÃtógépes verziójára irányult. A Namco Bandai látszólag komolyan gondolkodik azon, hogy PC-re is portolja a Dark Soulst. A sorozat ettÅ‘l függetlenül is folytatást kap majd.
- zoenn
- 2012. március 10.
- 7 hozzászólás
GDC 2012: Hitman Absolution - ilyen a tömeg
Az Ãgéreteknek megfelelÅ‘en az IO Interactive elvitte a Hitman Absolutiont a Game Developers Conference-re, pontosabban annak az egyik résztechnológiáját: a dán srácok azt demózták a közönségnek, hogy az új Hitman motorja hogyan mozgat meg egy tömegnyi nemjátékos karaktert.
- fojesz
- 2012. március 9.
- 6 hozzászólás
GDC 2012: Remekül fest a War of the Roses
A War of the Roses cÃmű online akciójátékról a tavalyi GamesComon hallottunk utoljára, a Paradox most a Game Developers Conference-en vette elÅ‘ újra az anyagot. A játékból egy új gameplay trailer látott napvilágot, ez alapján vérbeli történelmi játékot kapunk, a lehetÅ‘ legnaturalistább ábrázolásmóddal.
- fojesz
- 2012. március 9.
- 10 hozzászólás
GDC 2012: Itt tart most a CryEngine 3
Ahogy megÃgérte, a Crytek bemutatta a CryEngine 3 legfrissebb változatát, a Game Developers Conference-en levetÃtett elÅ‘zetesbÅ‘l nemcsak a fejlesztésekre derül fény, de azok a projektek is bemutatkoznak, amik a fejlesztÅ‘cég legutóbbi játékmotorját használják.
- fojesz
- 2012. március 9.
- 15 hozzászólás
GDC 2012: Üssön a nextgen, vagy jön az Apple
Egyre többször halljuk, hogy a konzolgyártók nem akarnak annyit hardveres fejlesztésre költeni, mint tették azt a korábbi generációnál. Csökkenteni akarják a kezdeti veszteséget, és olcsóbb, elérhetőbb hardvert akarnak. Az Epic szerint ez azonban nem fog jóra vezetni.
- InGen
- 2012. március 8.
- 38 hozzászólás
GDC 2012: További SimCity-apróságok
Arra számÃtottunk, hogy a bejelentés után némileg nagyobb információáradatot kapunk az új SimCitybÅ‘l, de ez egyelÅ‘re nem történt meg. Apróságok azért még szivárognak: a játék folyamatosan fog cloudba menteni, valamint különbözÅ‘ keresztplatformos megoldások is lehetségesek.
- InGen
- 2012. március 8.
- 5 hozzászólás
GDC 2012: Fel kell rázni a japán játékfejlesztőket
Keiji Inafune nem elÅ‘ször ostorozza a japán játékipart. Szerinte a szigetország vészesen el van maradva, és már csak a múlt darabkáiból él. Azt mondja, addig nem lesz komoly változás, amÃg a japán fejlesztÅ‘k nem ismerik be, hogy már régóta nem nyertesek, hanem inkább vesztesek.
- InGen
- 2012. március 8.
- 10 hozzászólás
GDC 2012: Itt a Quantic Dream új techdemója
A Heavy Rain fejlesztÅ‘i beÃgértek egy új technológiai bemutatót az idei Game Developers Conference-re, és teljesÃtették is Ãgéretüket. Egy ütÅ‘s jelenetet láthatunk, melynek ugyan nincs köze a cég következÅ‘ játékához, de azért iránymutatóként szolgál David Cage újabb nagy dobásához.
- InGen
- 2012. március 8.
- 32 hozzászólás
GDC 2012: Változik a Rainbow Six fejlesztőcsapata
Amikor bejelentették a Rainbow Six: Patriots fejlesztését, és annak irányát, sokan örültek: végre valami történet és filmszerűség is kerül a játékba. ValószÃnűleg azonban még többen nem örültek, mert a Ubisoft nemrég drámai változásokat eszközölt a fejlesztÅ‘csapat felépÃtésében.
- InGen
- 2012. március 8.
- 8 hozzászólás
GDC 2012: DX11-gyel és Flashsel villant az Epic
Nem telhet el Game Developers Conference anélkül, hogy az Epic villantson valami technológiai újdonságot, habár idén inkább a hordozható eszközökre és a Flashre helyezték a hangsúlyt. Ettől függetlenül azért a DirectX 11-gyel megtámogatott Unreal Engine 3.0 még mindig durva dolgokra képes.
- InGen
- 2012. március 8.
- 19 hozzászólás