Eddig nem látott jelenetek az új Assassin's Creedből

  • Írta: fojesz
  • 2017. augusztus 7.
  • Videó
Az IGN jóvoltából közel húsz percen át nézhetjük mozgás közben az Assassin's Creed: Originst. Egy eddig nem látott küldetésbe leshetünk bele, amely során egy piramist is megvizsgálunk közelebbről.

Az Assassin's Creed: Originsről épp a múlt héten jelent meg az előzetesünk, amiből mindent megtudhattok a játékról - ha átrágtad magad az új, Xbox One X-en rögzített gameplay videón, akkor mindenképpen fusd át azt is! A megjelenésig egyébként október 27-ig kell várnunk.


24.
FrankBlack
#21: Igazad van, sok küldetésnél muszáj használni, de nem minden küldetésnél. AC részektől függően változó, hogy milyen sűrűn muszáj használni. Én úgy érzem pont a Black Flag volt az, amiben talán a legtöbbször kényszerítettek erre.

Viszont nem mindegy, hogy én keresem meg a célt EV nélkül, és amikor már megvan, akkor csak megjelölöm a sasszemmel, mert a nélkül nem megy tovább a játék, vagy eleve állandóan ezt bekapcsolva körözök, és azzal keresem meg.

Azt pedig elég erős túlzásnak érzem, hogy ha "kikapcsolom", illetve nem használom,

"akkor pl. hosszú órák csak azzal telnének, hogy körbe-körbe rohangálsz, mint a mérgezett egér, hogy megtaláld a célpontot a tömegben/térképen."

1. Általában a cél személy eléggé kilóg a tömegből EV használat nélkül is. Nem ugyan olyan, mint a többi npc a tömegben. Nekem legalábbis könnyen feltűnik. Plusz van, amikor kísérői vannak, vagy ha a közelébe érek, elindul egy párbeszéd, esetleg hirtelen megindul valamilyen irányba, stb., stb. Szóval szerintem még EV nélkül is nagyon könnyű megtalálni. A Black Flag esetében különösen Az AC játékok nekem úgy általában eléggé adják EV nélkül is, hogy mit, merre, hogyan. Eléggé kötélen húz, hogy merre, hogyan. Szerintem túlságosan is. Persze ez részenként némiképp eltérő.

A Unity, és a Syndicate már nagyobb szabadságot, és kicsit nagyobb kihívást adott, de ott sem használtam az EV-t amikor nem volt muszáj, és minimalizáltam a HUD elemeket. Lehet, hogy te szerinted mazochista vagyok, de azért én sem még mindig az első pályán keresgélek, mint ahogyan azt te valószínűsítetted, csak mert így játszok…

2. Az AC játékokban a legtöbb küldetésnek van egy viszonylag szűkebb zónája, amin belül kell megtalálni a célpontot. Ezt pedig elég egyértelműen jelzi a játék.

Sokszor kötelező is belül maradni, mert ha túl messzire megyek akkor figyelmeztet , hogy elhagyom a küldetés területét, és desync lesz. Tehát már csak ezért sem helytálló ez az hosszú órákat keresgélni dolog. Mivel nem úgy van, hogy mindenféle támpont nélkül az egész map-en rohangálni kell fel-alá órákat mert EV nélkül egyáltalán nem lehet tudni, hogy merre, hol lehet a cél.

Ahogy azt Cod4O is írta: „Ha a ubi olyan küldetéseket adott,hogy keresd meg EGÉSZ Londonban xy személyt,akkor szivassák a .....mert sas látás ide vagy oda,mindeképpen szopás és fárasszák az ilyen küldetésekkel a nénikéjüket.Persze azért gondolom nincs így.És alap angol tudással nagyjából tudni lehetett,hol kell keresni”


Egyébként találtam egy jó kis yt lejátszási listát, amiben a srác majdnem az összes AC-t úgy tolta, hogy amennyire csak lehetett no HUD, no Eagle Vision.

„The HUDless Assassin: AC Unity,BF,Syndicate, and Ezio collection. No HUD. No Eagle Vision. „

https://www.youtube.com/playlist?list=PLXoXrqxzzRtEb-CXP6dWgdV43m7MPdHAq
23.
cod4O
#21: "Ja, a Syndicate szintúgy, csak ott ugye egész London volt az utcákon..."

Erre már reagáltam.Ha a ubi olyan küldetéseket adott,hogy keresd meg EGÉSZ Londonban xy személyt,akkor szivassák a .....mert sas látás ide vagy oda,mindeképpen szopás és fárasszák az ilyen küldetésekkel a nénikéjüket.Persze azért gondolom nincs így.És alap angol tudással nagyjából tudni lehetett,hol kell keresni
22.
cod4O
#21: Na az ilyen részeknél például tényleg fölösleges használni.Ezért nem is tudtam,hogy akit elkell intézni,annál így működik.Akit csak elkellett kapni vagy beszélni vele,küldetésnél kipirosozta.Persze jó hogy van,5 emberből igen nehéz kiszűrni melyket kell megölni,főleg ha mindet ki kell..................

"Mazochistáknak persze Eagle Vision nélkül is gondolom ment volna a végig játszás, csak valszeg még mindig az első pályán keresgélnének."


Ezek után maradjunk inkább annyiban,hogy te a menüt nem találod a sas látás nélkül.......

"
21.
NemecsekErno
#20: Na felfrissítettem kihagyó memóriámat.
A Black Flag amivel én játszottam valami ilyesmi volt.
https://www.youtube.com/watch?v=Se2ASf4fZPA

3:23-nál van a válasz a kérdésre. Ha bekapcsoltam az Eagle Vision-t, akkor szépen megjelölte pirossal a rosszakat, sárgával meg a főgonoszt, és ha ez megtörtént, akkor valóban fölé rakott egy irányjelztőt.
Mindezt az Eagle Vision után.

Persze mondjuk ez a sokak által köpködött Unity-ban sokkal jobban igénybe volt véve, mivel az egyik idegesítő tulajdonsága a játéknak, hogy éjjel-nappal, jó vagy rossz időben egész Párizs az utcán téblábolt.
Mazochistáknak persze Eagle Vision nélkül is gondolom ment volna a végig játszás, csak valszeg még mindig az első pályán keresgélnének.
Ja, a Syndicate szintúgy, csak ott ugye egész London volt az utcákon...

De hát mindegy, ki mit szeret úgy játszik.
20.
cod4O
#19: Mikor megjelent a bal felső sarokban a küldetés,akkor automatice ki tette a piros pontot a delikvens feje fölé.

Egyébként ezt a tömegben való megtalálást is szerintem túl gondolod,mert bár a black flag utáni "új generációs" részekkel nem toltam,de az addigiakban biztos nem volt olyan rész,hogy "úristen most száz ember közül melyik lehet" hiszen annyi karaktert egyik részben sem mozgat a rendszer egyszere,hogy most kénytelen légy "predator" módba kapcsolni.Ha meg a térképen keresel valakit és eleve azt sem tudod hol van mert nem értetted a szöveget angolul,vagy a fejlesztők akkora marhák voltak,hogy majd azt gondolták,te az egész map-et szét eagle vision-özöd akkor ugyanmindegy.............

19.
NemecsekErno
#17: hmmmm....ez elég furcsa.
Már többször kifejtettem mad AC cikkek alatt, hogy nekem a Black Flag hozta meg a kedvem a sorozathoz.
És bár 2x is végig csináltam, de a rossz memoriam meg mindig úgy emlékszik, hogy a pont csak akkor jelenik meg a célpont fölött, ha előtte az Eagle View-vel kiszúrta magának.

Lehet, hogy mindketten más Black Flag-el játszottunk?
18.
cod4O
#14: Ezzel nem tudok nem egyetérteni,másrészt elég szar helyzet ez,ha egy játék ilyen katasztrófa.
17.
cod4O
#16: "Aki ezt állítja, valószínüleg az életben nem játszott még egyik résszel sem."

Második és a black flag résszel toltam.Igazából nem rajongok a sorozatért,a második eléggé újdonság volt,a black flag-et meg a kalózos téma miatt kezdtem el,de csak 50 százalékig jutottam.Mindenféle hülyeség,(sas,gyík teve) látás nélkül tudtam ezekkel játszani.Pedig voltak olyan küldetések amikor kergetni kellett valakit,vagy megtalálni a tömegben,de ezeket a karaktereket egyértelműsítették,nem kellett semmilyen sas látás,csak egy pont a feje fölé.

Szerintem inkább maradjunk annyiban,hogy könnyebb nektek így játszani.Semmi gond ezzel.
16.
NemecsekErno
#13: A kedves kollega rátapintott a lényegre.
Az AC sorozat többek között ezekre a "könnyítésekre" épült. Kötve hiszem, hogy bárki is úgy játszotta volna végig a részeket, hogy "kikapcsolta" a funkciót.
Ha így lenne, akkor pl. hosszú órák csak azzal telnének, hogy körbe-körbe rohangálsz, mint a mérgezett egér, hogy megtaláld a célpontot a tömegben/térképen.

Aki ezt állítja, valószínüleg az életben nem játszott még egyik résszel sem.

Ha meg valakinek nem tetszik az, ami szerves része a játéknak, akkor ahogy már többen is javasolták, menjen Hitman-ezni.

Nekem pl. nem tetszik, de elfogadom ugyanúgy, mint pl. Mario hülye piros sapkáját, meg az idegesitő uhhuzását, de attól még nagyon jót játszom a sorozattal (de bár ki lehetne kapcsolni mindkettőt...)
15.
Oldman
Egyetèrtek az alattam szòlòkkal, akik nehezmènyezik a tùlzott jàtèk könnyìtèseket! Viszont ezek legalàbb olyanok, hogy vagy igènybe veszem őket, vagy sem... Többször ìrtam màr jàtèkokkal kapcsolatban, miszerint engem jobban zavarnak egyes jàtèkoknàl a HUD-ok, amik / pl Division / nem egy esetben csak rèszlegesen kapcsolhatòk ki, emiatt a kèpernyő tele van vilàgìtó èleterősàvokkal, szàmokkal, betűkkel, tàrgyjelző oszlopokkal, irànyokat mutató csìkokkal, a robbanàsok hatòsugaràt mutatò piros-zöld stb szìneffektekkel. Ez szàmomra teljesen kiàbràndìtó, èlvezhetetlennè teszi az egèsz jàtèkmenetet! Szerencsère a Ghost recon-nàl / is / erre màr ügyeltek a kèszìtők. Olyan jàtèkokat màr meg sem vàsàrolok, ahol biztosan nem kapcsolhatòak ki ezek az izèk'
14.
user101
#11: Nagyon sok játékos könnyen elcsábul ha egy egy funkció részét képezi a játéknak és egy nehezebb szituációban segítségül jöhet... én is. Pláne ha maga a szituáció értelmetlen és játék tervezői hiba, trehányság, igénytelenség szüleménye. Mint például a legtöbb boss-harc.

Tipikus példa: Borderlands-PreSequel. Öld meg hatszor ugyanazt a boss, mert csak... Ennél igénytelenebb, trehányabb, fantáziátlanabb f@szságot elképzelni is nehéz. Az AC is tele van ilyen játéktervezői igénytelenséggel és hibával. Előfordul, hogy az embernek tele van a töke a játékkal és nem akar vele vesződni, amikor önhibáján kívül hal meg ötödjére, mert szar az irányítás, a játék mechanika. Én például sokszor "haltam meg" azért mert "deszinkronizált" lettem, mert annyira felkúrta az agyam a játék baromságai, hogy mérgemben már mindenkit agyonvertem, mert egyszerűen elegem volt. Viszont jól esett feszültség levezetés céljából... :))) Olyankor nehéz nem használni az amúgy a játék részét képező csalásokat... Egyszerűen csak túl akarok rajta lenni is kész.

Annyit a Dark Souls széria alatt együtt nem idegeskedtem, mint az első Assassins Creed alatt és nem azért mert én béna voltam... :((( PC-n az a játék egy kvázi játszhatatlan szar...
13.
Hunszi
#12: A Hitmanben nem használom egyáltalán, de az AC-ben rakás olyan misszió van, ahol egyenesen nem tehetsz mást, muszáj használd.
12.
cod4O
#10: ". Elrontja az élvezetet"

Miért használod az ilyet akkor?Sírsz,de használod közben?Remek.
11.
cod4O
#9: "Casual gamerek nyugodtan használhassák, de aki normal / hard-on tolja azt ne kísértse ilyen "marhaság" .. :D"

Engem nem kísért,egyszerűen nem használom az ilyen segédleteket.Persze ezt frankblack felhasználó is szépen kifejtette egy másik ac hír alatt,mennyire figyelmen kívül lehet hagyni az ilyen opciókat,vagy kikapcsolni.Tényleg nem értem a sírást,mert pl sok játék használja ma már ezt a sas látást,de én pl tojok rá.Tomb raider-ben sem használtam.
10.
Hunszi
#6: Mindegy, hogy ezt sassal tesszük vagy átlátunk alapból a falon, a játék ilyen szintű könnyítése/butítása egy kalap kakit nem ér. Elrontja az élvezetet...tudod ki mikor merre járkál stb. Egy AC-nál még még lenyeled, de pl. egy Hitmannél, ahol a komplett játék izgalmát éppen az adja, hogy senki ne lásson meg egy nagy butaság.
9.
user101
Alapvetően ott a gond, hogy ezeket a "segédleteket / csalásokat" nehézségi szinthez kellene kötni és csak a tutorial alatt engedni a váltást köztük ameddig még nem érzed, hogy menni fog-e... :D Casual gamerek nyugodtan használhassák, de aki normal / hard-on tolja azt ne kísértse ilyen "marhaság" .. :D
8.
Simonus18
Srácok, nem tudom észrevettétek e, de hát PIRAMISOK, bazi nagy ANUBISZ SZOBROK... SIVATAG TEVÉVEL! Engem máris megnyertek.
7.
imchristailor
Az AC II-t imadtam, anno ketszer is kijatszottam. Azota csak a Black Flaget jatszottam 1 oranal tovabb, mert nem tudnak lekotni. Minden ugyanaz. Mindig.
6.
NemecsekErno
Nem értem mi a gond.
Eddig nem tűnt fel, hogy átlátsz a falon, a célpont meg sárgán világított mindig is?

Eddig is volt Eagle Vision, csak nem kellett hozzá egy sas.
Most még azt is kapsz, meg hőkövető nyílvesszőt.

Egyeseknek persze semmi nem jó...
5.
Beniciodeltoro
#3: Bár Creeddel még nem játszottam, de ennél a Piramisos témánál jobban bejött a Firenzei változat.
4.
Hunszi
#3: Teljesen egyetértek...de alapjáraton ez az egész eagel vision téma egy béna dolog, elveszi a játékból a nehézséget és a felfedézést, hogy neked kell megkeresni az áldozatot stb. A Hitmanben is pl. régen egy rakást kellett bandukolj azért, hogy egyáltalán megtudd hol lehet a célpont, ma pedig lövöd be az eagel visont s puszi, egyből megvan. Olyan szinten butítják és teletömik segédanyagokkal a játékokat, hogy pontosan ettől nem lesz érdekes. Persze, most lehet mondani, hogy hát de senki nem kötelez arra, hogy használd...tény, de nehéz nem használni, amikor egy gomb választ el tőle. Az ember, ha valamit nem kap sokkal hamarabb nyomja be teljesen reflexből, mint, hogy 10 percig még kutakodjon. Open world játék, ahol egy madzagon húznak merre haladj. Áh...
3.
PS4jacksony
Bár piramisok meg minden de nekem ezt az egyiptomi hangulatot még sem hozza a játék.És ezt a madaras nézzünk csak szét megoldást úgy ahogy van kihagyhatták volna mert kiábrándító és gyerekes. A Tevegolás viszont pazar :)
2.
ATi0021
#1: Nekem ezért nem szokásom megnézni az ilyen videókat. :)
1.
Matt8888
Ha így folytatják akkor a játék is lassan átcsap a "még nem látottból" a "már szinte mindent láttunk" kategóriába :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...