Folytatást kap a Cuphead

  • Írta: zoenn
  • 2017. november 14.
  • Hír
A szeptemberben megjelent Cuphead hatalmas sikert aratott, és bebizonyította, hogy van létjogosultsága az olyan címeknek is, amelyek nem adják olcsón a sikert. A Studio MDHR alapítói szerint zöld az út a folytatás előtt.

Több mint egymillió példányban kelt el a Cuphead az első két hétben, a játékosok vevők voltak a bájos rajzfilmes grafikájú, de bitang nehéz platformerre. Alapvetően minden adott ahhoz, hogy folytatás készüljön hozzá, de jó tudni, hogy ezt a készítők is így gondolják.

A Studio MDHR-t egy testvérpár, Chad és Jared Moldenhauer alapította, őket kapta mikrofonvégre az IGN. Az interjú során a kollégák azt kérdezték tőlük, hogy visszatérhet-e a Cuphead, mire a fejlesztők határozott választ adtak.

Jared az mondta, hogy "valamikor" a jövőben garantáltan újra találkozunk a Cupheaddel. Akár tudatos tervvel van dolgunk, akár nem, mindenképp jó hír, hogy hosszú távra gondolkodnak a frencsájzzal. A fivéreknek jelen pillanatban, nem sok idejük van gondolkodni a folytatáson, de amint lecsillapodnak a kedélyek, biztosan leülnek tervezgetni.

Így még nem tudni biztosan, hogy egy DLC-ről van szó, vagy a Cuphead 2-ről, vagy valami másról. Talán egy új korszak elképzelhető lenne, de akkor sem járnánk rosszul, ha minden maradna a régiben.

Modern Android-fejlesztői képzés indul - végre Kotlin-alapokon
A Java múlté, az Android elsődleges nyelve immár hivatalosan is a Kotlin. A HWSW új online képzésével egyszerre ismerheted meg a Kotlin nyelvet és az androidos mobilfejlesztést.
5.
GAMEROD
#4: Mivel egykét ember fogott neki munka mellett. De azóta már kinőtték magukat. Azért ne mondd már hogy egy 2D-s shoot em up fejlesztése normál körülmények között évekig tart, tovább mint egy Witcher 3-é.
4.
kastorhun
#3: Ezt hány évig fejlesztették?
Nem egy, kettő évet vett a fejlesztése igénybe.
3.
GAMEROD
#1: Egy mezei platform lövölde elkészítése nem szokott évekbe telni, főleg egy olyané amibe pályatervezés is alig kell, mert a pályák zöme bossfight amik helyszínek nem igényelnek magasfokú kidolgozottságot. Még a C64 időszakban is pár hónap volt egy hasonló stílus elkészítése, pedig jóval lassabb és primitívebb erőforrások álltak rendelkezésre. Persze ettől még megjelenhet 4 év múlva, de az nem a kivitelezés miatt lesz.
2.
PrimYaz00
Ésszerűbb nehézségi szint kéne, sajna én pontosan ezért nem veszem meg.
1.
kastorhun
Hú de meglepődtem.
Ha egy új részes folytatást kap akkor szerintem 3-4 év múlva várható.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...