A Battlefield 2042 nem túl fényes rajtjának hála a DICE arra kényszerült, hogy alaposan átgondolja, mihez is kezd a játékkal – állítólag a fejlesztők tanultak a hibákból. Hónapok óta lehet hallani morzsákat és gondolatokat arról, miként változtatnak a már meglévő elemeken (a Breakthrough mód létszámát például végleg megfelezik), de Lars Gustavsson kreatív igazgatónak és Ryan McArthur producernek hála bővebb betekintést is nyerhettünk abba, mi vár a Battlefield 2042 játékosaira.
A videóban összehasonlításokat is láthatunk azt illetően, hogyan változik meg előbb a Kaleidoscope, majd a Renewal pálya, bemutatják a specialistákat érintő vizuális változtatásokat (a mechanikaiakat megosztani még túl korai), és az is kiderül, hogy az Escape from Tarkovra hasonlító Hazard Zone játékmód már nem fog nagyobb figyelmet élvezni a stúdió részéről – ami lényegében azt jelenti, hogy nem gyártanak hozzá új tartalmakat.
Vagyis hogy ne vesztegessen még több pénzt valaki egy amúgy veszteséges pozicióra, hanem inkább maradjon ki és ami megmaradt azt inkább forditsa a jobb nyerési lehetőseggel biró helyzetre, részvényekre.
A DICE-nál velószinűleg nem hallottak erről, csak szórják tovább a pénzüket arra amiből bevételük már nem nagyon lesz az életben...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.