GC 2023: A Command & Conquer veteránjai imádni fogják a Tempest Risingot

  • Írta: szlav
  • 2023. augusztus 11.
  • Korai verzió
Link másolása
A Slipgate Ironworks valós idejű stratégiai játéka akár egy új Command & Conquer-epizód is lehetne, ez pedig piszkosul jól áll neki. Nézzetek rá a legújabb bemutatóra, aztán egyből próbáljátok is ki a játékot!

A THQ Nordic tavalyi műsorában futott már egy kört a Tempest Rising, az ígéretes RTS azonban idén is visszatért, mi pedig csak úgy csorgatjuk a nyálunkat! A kellemesen túltolt, futurisztikus vérontás és a C&C-re hajazó miliő pontosan az, amire az őszülő fotelstratégák régóta vártak. Ezzel azonban nem értek véget a jó hírek.

A fejlesztők ugyanis készültek mára egy játszható demóval is, amit egyből le is kaphattok a Steamről. A próbaidőszak azonban nem tart a végtelenségig: augusztus 28-ig lesz lehetőségetek megízlelgetni a Tempest Risingot.

Ez a hír a Gamescom-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!

7.
7.
Lorthirash
#1: Ezek huszadrangú dolgok egy jó RTS-ben, sokkal fontosabb a Balanceolt átgondolt multiplayer, és a stabil fps főleg ha kompetitíven akarunk játszani.

De ha már vizuál sokkal jobb sokszor az egységes egyszerűbb grafika.
6.
6.
almaspite
#4: és #3:
Mind a kettőtöknek félig igaza van. Elsőnek is a mai világban nem kell egy óriási teljesítmény ahhoz hitmarkok, robolható környezet megcsinálják, még egy RTS-be se. Például ott van erre man of war, amiben egészen elfogadható szinten meg van csinálva egy 2010-es játékban.

DE és itt jön egy nagy kövér de. Mivel nem olyan népszerűek ezek a játék típusok. Ezért majd nem minden fejlesztő ősrégi, elavult motorokat használnak erre a munkára. Megint a man of war, ami borzasztóan le van korlátozva hogy a motor össze ne roskadjon, alatta. Amikor hírtelen előkerülnek szebb effectek, több katona stb.

Ezek a motorok már nem tudják lekezelni, mivel nem tudnak eleget használni a nagyon erős számítógépedből.
5.
5.
Belunt
#4: Összekevered a szezont a fazonnal. Ez egy rts, amit 99 százalékában nem bezoomolva nézel, hanem több tucat-több száz egységet irányítasz. Se igény, se számítási kapacitás. Nem a NASA vagy a NORAD számítógépére optimalizálják. Már megbocsáss, de egy fps ennek éppen az ellenkezőjére van optimalizálva. Számomra e téren máig a csúcson a Turok van. De olyan számítógép sincsen még, amely el tudna vinni egy 8 fős multiplayer rtst, személyenként mondjuk 50 egységgel, olyan realisztikus sebzésmechanikával mint akár a Turok, akár a Doom Eternal.
4.
4.
Yonkou
#3: Mások az igények.
Szerintem a Doom Eternal egyik legnagyobb érdeme, hogy mikor lövöd a démonokat, az adott testrészről leszakadnak a húscafatok. De ott van a Last of Us Part 2, ahol valami hihetetlen realistic hit reaction-ök vannak az enemy-k részéről. Technikailag azonos a probléma, csak ennek a műfajnak ezt nem szokás felróni valamiért. De azért megnézném milyen fröcsögés menne most ha a következő Doom vagy TLOU játékban az ellenfelek csak nyelnék a golyókat reakció nélkül és csak eldőlnének mint a homokzsákok.
Több egyéb műfaj is erős fejlődésen ment keresztül, ezeket a játékokat meg mindig csak igénytelen fejlesztő brigádok hegesztik.
3.
3.
Petya990
#1: itt kérem kibaszott komoly problémák lettek megfogalmazva XD XD
"impactnak megfelelő lyuk keletkezik" gecii XD XD
ez pl ilyen: én azt nem értem hogy a mai világban mikor veszel egy skint a kis fps lövöldében, akkor miért nincs animáció arra, hogy a karakter megy és átöltözik. geci igénytelen dolgok ezek XD XD
2.
2.
crytek
Jó cím..titkon azért bízom benne hogy a nagy remastered/remake újrakiadás őrületében a THQ észreveszi hogy a Codename Panzers jogokat is megvette és kezd is majd vele valamit..
1.
1.
Yonkou
De a mai világba hogy lehet ilyen igénytelen fost fejleszteni?!?!
Fix rombolási animációk még mindig? Hát a faszom eldobom...
Nem hiszem el, hogy nem lehetne már egy olyan játékot kiadni a műfajban, ahol ha tank lő bele az épületbe, akkor pontosan ott sérül ahol eltalálja, az impactnak megfelelő lyuk keletkezik és a szerkezet sérülésétől függően dőlne össze ami a maradék épületrész mikor a hp a nullába esik. Tényleg ennyire igénytelen a nagy többség aki ezt a műfajt kedveli, hogy még a szart is széles vigyorral a száján majszolja el amit ezek a senkiházik a pofájukba tömnek?!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...