GDC 2011: Pengeélen táncolt a Gears of War 1
Az idei GDC-n Mike Capps barátian sztorizgatott az Epic múltját kivesézve, sok érdekességet osztott meg a nagyközönséggel. Kissé fura, hogy a Gears of War első része könnyedén befuccsolt volna, ha nincs meg a fejlesztők tehetsége, szenvedélye és elkötelezettsége.
- zoenn
- 2011. március 4.
- 6 hozzászólás
GDC 2011: MMO-n dolgozik a Bungie
A Bungie hivatalosan is megerÅ‘sÃtette, hogy az Activisionnel kötött megállapodásuk elsÅ‘ gyümölcse egy MMO-játék lesz. Konkrétumokat ugyan nem ismerünk, de az már most nagyon érdekes kérdéseket vet fel, hogy az Activision Blizzard még egy MMO-t felvesz a portfóliójába a World of Warcraft mellé.
- fojesz
- 2011. március 4.
- 9 hozzászólás
GDC 2011: Részletek az NGP adathordozóiról
A Sony végre tisztázott pár kényes kérdést a Next Generation Portable játékokat tartalmazó memóriakártyákról. 2 és 4 GB-os kártyán érkeznek a szoftverek, a konzolban nem lesz lehetÅ‘ség a belsÅ‘ memórián tárolni Å‘ket - a letölthetÅ‘ cÃmek is a Memory Stick Pro Duo-n foglalnak majd helyet.
- zoenn
- 2011. március 4.
- 14 hozzászólás
GDC 2011: A Valve bejelentette a Steam Guardot
A Valve tegnap bejelentette a Steam új fÃcsörét, mely a Steam Guard névre hallgat, s mint mondják, ezzel jelentÅ‘sen növekszik hozzáférésünk biztonsága a cég online disztribúciós rendszerében. Ez lehetÅ‘vé teszi, hogy fiókbeállÃtásainkat csak egyetlen specifikus PC-n módosÃthassuk.
- zoenn
- 2011. március 4.
- 13 hozzászólás
GDC 2011: Videón a The Last Guardian
A Team Ico is képviseltette magát a Game Developers Conference-en, ahol a fejlesztésért felelÅ‘s Fumito Ueda elhintett pár érdekességet a régóta áhÃtott The Last Guardianból. Bár a kutyafejű griff-óriáslény és hÅ‘sünk barátsága magával ragadó, nem árt szemrevételezni a játékmenet lényeges magvát is.
- zoenn
- 2011. március 4.
- 11 hozzászólás
GDC 2011: Tarolt a Red Dead Redemption
San Franciscoban nemcsak a tömény szakmai megbeszéléseké a terep, hanem átadták a Game Developers Choice Awards dÃjait is, melyek ismét az iparág krémjének véleményét tükrözik. A buli házigazdája a Double Fine szÃneiben tündöklÅ‘ Tim Schafer volt, a nagy nyertes a Rockstar tavalyi gyöngyszeme lett.
- zoenn
- 2011. március 4.
- 23 hozzászólás
GDC 2011: The Darkness 2 látnivalók érkeztek
A Ripten elbeszélgetett egy kicsi a 2K fejlesztÅ‘ivel a The Darkness 2 kapcsán, és a srácok elmondták, hogy a fejlesztés kezdetén még "Aranyos rózsaszÃn póni" kódnéven futott a sötét akciójáték folytatása. A humorérzék mellett szerencsére képekkel is elárasztották a konferenciára ellátogatókat.
- zoenn
- 2011. március 3.
- 12 hozzászólás
GDC 2011: Mindenképp kell Elite IV
Az Elite egy legenda. Az Elite egy mÃtosz. Egy játék a hÅ‘skorból, aminek legalább ezer éve próbálnak folytatást készÃteni, de valamiért sosem jön össze. Lehet, hogy a modern világ nincs felkészülve az egykori legjobb űrhajós játék folytatására? Az alkotó, David Braben, szerint mindenképp lesz negyedik. rész.
- InGen
- 2011. március 3.
- 14 hozzászólás
GDC 2011: Trenched - a Double Fine új játéka
Eddig sem szűkölködött érdekességekben az idei Game Developers Conference, ám Tim Schafer a végére hagyta az egyik legjobbat. Az úriember bejelentette a Double Fine új játékát, ami kizárólag Xbox Live Arcade-re jelenik meg, és a kedvcsináló alapján igen-igen keménynek tűnik.
- InGen
- 2011. március 3.
- 7 hozzászólás
GDC 2011: Az első Battle: Los Angeles teaser
A Konami véget vetett a kÃnos titkolózásnak, tényleg készül a Battle: Los Angeles mozifilm játékadaptációja, mely igazi tÅ‘sgyökeres FPS-nek Ãgérkezik. Az elsÅ‘ mozgókép alapján simán hozza a film hangulatát, az idegenekkel való küzdelem megéri a letöltést. Mert kizárólag letölthetÅ‘ formában érkezik, már e hónapban.
- zoenn
- 2011. március 3.
- 6 hozzászólás
GDC 2011: Az Epic bemutatta az új Unreal Engine-t
A fejlesztÅ‘csapat minden szerénység nélkül azt állÃtotta tegnap San Franciscoban a sikeres játékmotorjuk következÅ‘ változatáról, hogy "a következÅ‘ generációs játékok Ãgy fognak kinézni". Az új beépÃtett technológiák meggyÅ‘zÅ‘ek, a jövÅ‘ UE 3.0-s játékait nem kell félteni. Update: megérkeztek a képek!
- zoenn
- 2011. március 3.
- 19 hozzászólás
GDC 2011: CryEngine 3 demonstráció
A Game Developers Conference valós célja az, hogy összehozza a fejlesztÅ‘ket, és gyümölcsözÅ‘ üzleti kapcsolatokat épÃtsenek ki. A Crytek is jelen volt a rendezvényen, be is mutatta a CryEngine jelenlegi verzióját, ami után tényleg letettük az állunkat. Ezek után még többen fogják licencelni.
- zoenn
- 2011. március 3.
- 23 hozzászólás
GDC 2011: Lezajlott a Nintendo keynote
Élőben követtük a Satoru Iwata, Nintendo-főnök vezényletével lezajlott előadást a GDC-ről, ahol a tömény üzleti éljenzés mellett azért a játékokról is esett szó. Kiderült, hogy a DS még mindig durvább eladásokkal rendelkezik, mint az összes többi konzol, és bejelentették a 3DS-es Super Mariot is.
- zoenn
- 2011. március 2.
- 5 hozzászólás
GDC 2011: A Sony felfedte a Move.Me alkalmazást
Eljött az idÅ‘, amikor a PlayStation Move mozgásérzékelÅ‘s technológia túllép a játékoknál betöltött szerepkörén, és a kÃsérletezÅ‘ kedvű amatÅ‘r és profi felhasználók új alkalmazásokat gyárthatnak a kontroller, az Eye kamera és egy PC segÃtségével. Jó szolgálatot tehet az egészségügyben is.
- zoenn
- 2011. március 2.
- 5 hozzászólás
GDC 2011: BF Play4Free - áprilisban nyÃlt béta
Az EA bejelentette, hogy nyÃlt bétateszt keretén belül is próbára tehetik magukat a játékosok a Battlefield Play4Free-ben - ez április elején veszi kezdetét. A cucc meglehetÅ‘sen sikeres, eddig 600 ezren jelentkeztek a jelenleg is zajló zárt tesztre. Ha vérbeli rajongó vagy, hamarabb vághatsz neki a következÅ‘nek.
- zoenn
- 2011. március 2.
- 12 hozzászólás