Game Developers Conference 2011
GDC 2011: Pengeélen táncolt a Gears of War 1

GDC 2011: Pengeélen táncolt a Gears of War 1

Az idei GDC-n Mike Capps barátian sztorizgatott az Epic múltját kivesézve, sok érdekességet osztott meg a nagyközönséggel. Kissé fura, hogy a Gears of War első része könnyedén befuccsolt volna, ha nincs meg a fejlesztők tehetsége, szenvedélye és elkötelezettsége.
GDC 2011: MMO-n dolgozik a Bungie

GDC 2011: MMO-n dolgozik a Bungie

A Bungie hivatalosan is megerősítette, hogy az Activisionnel kötött megállapodásuk első gyümölcse egy MMO-játék lesz. Konkrétumokat ugyan nem ismerünk, de az már most nagyon érdekes kérdéseket vet fel, hogy az Activision Blizzard még egy MMO-t felvesz a portfóliójába a World of Warcraft mellé.
GDC 2011: Részletek az NGP adathordozóiról

GDC 2011: Részletek az NGP adathordozóiról

A Sony végre tisztázott pár kényes kérdést a Next Generation Portable játékokat tartalmazó memóriakártyákról. 2 és 4 GB-os kártyán érkeznek a szoftverek, a konzolban nem lesz lehetőség a belső memórián tárolni őket - a letölthető címek is a Memory Stick Pro Duo-n foglalnak majd helyet.
GDC 2011: A Valve bejelentette a Steam Guardot

GDC 2011: A Valve bejelentette a Steam Guardot

A Valve tegnap bejelentette a Steam új fícsörét, mely a Steam Guard névre hallgat, s mint mondják, ezzel jelentősen növekszik hozzáférésünk biztonsága a cég online disztribúciós rendszerében. Ez lehetővé teszi, hogy fiókbeállításainkat csak egyetlen specifikus PC-n módosíthassuk.
GDC 2011: Videón a The Last Guardian

GDC 2011: Videón a The Last Guardian

A Team Ico is képviseltette magát a Game Developers Conference-en, ahol a fejlesztésért felelős Fumito Ueda elhintett pár érdekességet a régóta áhított The Last Guardianból. Bár a kutyafejű griff-óriáslény és hősünk barátsága magával ragadó, nem árt szemrevételezni a játékmenet lényeges magvát is.
GDC 2011: Tarolt a Red Dead Redemption

GDC 2011: Tarolt a Red Dead Redemption

San Franciscoban nemcsak a tömény szakmai megbeszéléseké a terep, hanem átadták a Game Developers Choice Awards díjait is, melyek ismét az iparág krémjének véleményét tükrözik. A buli házigazdája a Double Fine színeiben tündöklő Tim Schafer volt, a nagy nyertes a Rockstar tavalyi gyöngyszeme lett.
GDC 2011: The Darkness 2 látnivalók érkeztek

GDC 2011: The Darkness 2 látnivalók érkeztek

A Ripten elbeszélgetett egy kicsi a 2K fejlesztőivel a The Darkness 2 kapcsán, és a srácok elmondták, hogy a fejlesztés kezdetén még "Aranyos rózsaszín póni" kódnéven futott a sötét akciójáték folytatása. A humorérzék mellett szerencsére képekkel is elárasztották a konferenciára ellátogatókat.
GDC 2011: Mindenképp kell Elite IV

GDC 2011: Mindenképp kell Elite IV

Az Elite egy legenda. Az Elite egy mítosz. Egy játék a hőskorból, aminek legalább ezer éve próbálnak folytatást készíteni, de valamiért sosem jön össze. Lehet, hogy a modern világ nincs felkészülve az egykori legjobb űrhajós játék folytatására? Az alkotó, David Braben, szerint mindenképp lesz negyedik. rész.
GDC 2011: Trenched - a Double Fine új játéka

GDC 2011: Trenched - a Double Fine új játéka

Eddig sem szűkölködött érdekességekben az idei Game Developers Conference, ám Tim Schafer a végére hagyta az egyik legjobbat. Az úriember bejelentette a Double Fine új játékát, ami kizárólag Xbox Live Arcade-re jelenik meg, és a kedvcsináló alapján igen-igen keménynek tűnik.
GDC 2011: Az első Battle: Los Angeles teaser

GDC 2011: Az első Battle: Los Angeles teaser

A Konami véget vetett a kínos titkolózásnak, tényleg készül a Battle: Los Angeles mozifilm játékadaptációja, mely igazi tősgyökeres FPS-nek ígérkezik. Az első mozgókép alapján simán hozza a film hangulatát, az idegenekkel való küzdelem megéri a letöltést. Mert kizárólag letölthető formában érkezik, már e hónapban.
GDC 2011: Az Epic bemutatta az új Unreal Engine-t

GDC 2011: Az Epic bemutatta az új Unreal Engine-t

A fejlesztőcsapat minden szerénység nélkül azt állította tegnap San Franciscoban a sikeres játékmotorjuk következő változatáról, hogy "a következő generációs játékok így fognak kinézni". Az új beépített technológiák meggyőzőek, a jövő UE 3.0-s játékait nem kell félteni. Update: megérkeztek a képek!
GDC 2011: CryEngine 3 demonstráció

GDC 2011: CryEngine 3 demonstráció

A Game Developers Conference valós célja az, hogy összehozza a fejlesztőket, és gyümölcsöző üzleti kapcsolatokat építsenek ki. A Crytek is jelen volt a rendezvényen, be is mutatta a CryEngine jelenlegi verzióját, ami után tényleg letettük az állunkat. Ezek után még többen fogják licencelni.
GDC 2011: Lezajlott a Nintendo keynote

GDC 2011: Lezajlott a Nintendo keynote

Élőben követtük a Satoru Iwata, Nintendo-főnök vezényletével lezajlott előadást a GDC-ről, ahol a tömény üzleti éljenzés mellett azért a játékokról is esett szó. Kiderült, hogy a DS még mindig durvább eladásokkal rendelkezik, mint az összes többi konzol, és bejelentették a 3DS-es Super Mariot is.
GDC 2011: A Sony felfedte a Move.Me alkalmazást

GDC 2011: A Sony felfedte a Move.Me alkalmazást

Eljött az idő, amikor a PlayStation Move mozgásérzékelős technológia túllép a játékoknál betöltött szerepkörén, és a kísérletező kedvű amatőr és profi felhasználók új alkalmazásokat gyárthatnak a kontroller, az Eye kamera és egy PC segítségével. Jó szolgálatot tehet az egészségügyben is.
GDC 2011: BF Play4Free - áprilisban nyílt béta

GDC 2011: BF Play4Free - áprilisban nyílt béta

Az EA bejelentette, hogy nyílt bétateszt keretén belül is próbára tehetik magukat a játékosok a Battlefield Play4Free-ben - ez április elején veszi kezdetét. A cucc meglehetősen sikeres, eddig 600 ezren jelentkeztek a jelenleg is zajló zárt tesztre. Ha vérbeli rajongó vagy, hamarabb vághatsz neki a következőnek.