Heavy Rain - befutott a PC-s trailer

  • Írta: sirdani
  • 2019. május 29.
  • Videó
Közel sem indult hibátlanul a Quantic Dream és az Epic együttműködése, az elsőként érkező Heavy Rain-demó hibásan látta meg a napvilágot. A problémát időközben javították, most pedig egy új előzetest is kaptunk.

Mint arról korábban mi is írtunk, a Denuvo Anti-Tamperrel védett Heavy Rain-demó ugyan problémásan indult, de mostanra orvosolták a hibákat. Reméljük, a végleges verzió kapcsán nem ütközünk majd hasonló problémákba.

A PC-s megjelenés dátumához közeledve időközben kaptunk egy vadonatúj előzetest is, melyen remek formában csodálhatjuk meg a PlayStation 3-ra eredetileg 2010-ben kiadott alkotást. A látványt illetően amúgy eléggé nagy előrelépésre számíthatunk, mivel megfelelő hardveres felszereltséggel akár 4K-s felbontás és 60 fps társaságában is futtathatjuk majd a játékot.

A június 24-én rajtoló Heavy Rain egyébként közel sem az egyetlen Quantic Dream-játék, mely a PlayStation-exkluzivitás után PC-re látogat; június 27-től jön a Beyond: Two Souls, amit némileg később a Detroit: Become Human követ. Mindhárom játékot az Epic Games Store felületéről szerezhetjük be, és egyébként célszerű sietni, mivel június 13-ig az Epic Mega Sale akció keretein belül mindegyik címet az eredeti árhoz képest 10 euróval olcsóbban szerezhetjük be.

67.
atedolgod
#64: Rendben, értem. Akkor maradjunk annyiban, hogy amikor még én játszottam a fahrenheit -el, akkor olyan volt, amilyennek leírtam. Ha ennél több is volt a játékban, akkor bizonyára elkerülte a figyelmemet...
66.
Ooorky
#61: Szomorú dolog az autizmus :-(
65.
Ultimate
#61: Ennek aztán annyi köze van a hírhez... :D
64.
atroll1
#58: Nem arról akarunk meggyőzni, hogy kurva jó és tetszenie kell neked, hanem arról, hogy hülyeséget beszélsz!
Amúgy ja, a BTS-t is kb. az elején kapcsoltad ki, de tudod mit: azzal kapcsolatban még adom is, hogy igazad van, a Beyond-nál nekem sem igazán tetszett, hogy limitált volt a gameplay. De te úgy általában a QD játékokról beszéltél, ami ebben a formában egy nettó faszság.
A HR-rel kapcsolatban megkockáztatom, hogy még a demo-val is jobban betekintést nyersz a játékba, mint azzal, hogy a játék első 20 percét megnézed. Igen, az elején QTE-QTE hátán van (az egyébként akkoriban még indokolt is volt, nem volt jellemző ez a kontroller rángatós megoldás, egy tutorialnak meg ugye az lenne a szerepe, hogy belerázódj a játékba)
De az nettó hülyeség, hogy a játékot csak a QTE tegye ki! Vannak beszélgetős részek, nyomozós részek és ha nem beszélsz valakivel vagy nem találsz meg egy nyomot, akkor nem fogod tudni megoldani a bűntényt.
A Detroit-ra meg ez hatványozottan igaz
Szóval az tök okés, hogy nem jönnek be a QD játékok, de baromságokat ne mondj már.
63.
Kawada
#61: Age of Empires 1 és 2??? Végre lehetőséged lesz 25 éves játékokkal játszani 2 dollárért!!! OMG!!!!

https://coub.com/view/1jrxyi
62.
Kawada
#59: Amiért a "kötekedés van" feléd az nem azért van, mert Ultimate szerint nem branching pathek vannak, hanem mert eléggé elbagatellizálod a lehetőségek számát és jelentőségét. :)
Egy játéknál örülönk ha van 2-3 befejezés. A Heavy Rainben pl. karakterenként van 4-5 bfejezés. Komplett történeti szálak esnek ki, ha úgy alakul épp. Ez nem újdonság persze, a Mass Effectben is lehet ilyen kimenetele egyes döntéseidnek, de azért ez nem egy szokványos dolog. A Heavy Rain pedig konkrétan olyan kibaszott nyomasztó, hogy az a komplett szórakoztatóiparban igencsak egyedi és bátor.
Nyilván különbözőek vagyunk. Ha nem fog meg az eleje, nem tudsz azonosulni a karakterekkel, akkor nem sanyi... Az, hogy zuhanyzol, fikázol, kimehetsz játszani a gyerekeiddel a kertbe, vagy leszarhatod őket és dolgozol, ezek dramaturg elemek, amik az azonosulást segíik. Nyilván ha te egyáltalán nem vagy erre vevő, akkor nálad ez nem fog működni. A QD játékai sok esetben piszkálnak olyan témákat, amiket játékok nem szoktak. És egy olyan műfaj, ami azt is eredményezi, hogy olyanok is játszák, akik életükben más játékkal nem játszottak, csak a QD cuccaival. a QTE ezeket is hivatott szolgálni. Illetve sok esetben lényegesen dinamikusabb akciót lehet megmutatni, olyan filmekből ismerős beállításokban, amiket full control esetén nem lehet elérni. Egyébként számomra nagyon frusztráló dolog a qte. Annyira, hogy amikor feszült pillanatok vannak, számomra fokozza a feszültséget. Más miatt szueretünk egy Mass Effectet, egy Doomot és egy Detroitot. Egyik sem lesz jobb vagy rosszabb mint a másik. Más nagyon. a Quantic Dreams a maga kategóriájában olyan mint a Rockstar vagy a CDPR. Ha azt mondod, hogy szarok, és a QTE a lényege az egésznek, az teljesen arról árulkodik, hogy kerüld el nagyon messzire ezeket. Mert a lényegük a történet és az érzelmi hullámvasút, illetve ezek kiszámíthatatlansága. Illetve a dilemmák, amikkel az ember szembe tudja magát találni. Kb. annyira fals, mintha azt mondanád a Mass Effectre mondjuk, hogy szar az egész és annyi a lényege, hogy menjél össze-vissza.
61.
crytek
Jön a pc-s kánaán!!!!

Xbox GamePass built for PC

"We will continue to add to the more than 20 Xbox Game Studios titles on Steam, starting with Gears 5 and all Age of Empires I, II & III: Definitive Editions. We know millions of PC gamers trust Steam as a great source to buy PC games and we’ve heard the feedback that PC gamers would like choice."

https://news.xbox.com/en-us/2019/05/30/microsoft-approach-to-pc-gaming/?ocid=XGP_soc_omc_xbo_tw_Photo_lrn_5.30.1
60.
atedolgod
#57: Mindhárom játéknak az introja lett volna? Az intro a fahrenheit esetében majdnem a végéig tart? Akkor mikor kezdődik a játék okostojás?
59.
atedolgod
#56: Ok. Akkor nyilván a fejlesztők is hazudnak a branching path -el... :D A mocskok...
58.
atedolgod
#55: Oh... szóval nem olvastad vég amit írtam. 3 játékról is beszéltem.
57.
Ultimate
#53: Tehát nem játszottál vele. Kitoltad kvázi az intrót. Köszönjük.
F I N G O D S I N C S.
56.
Ultimate
#54: "Bármit teszel benne egy adott kis területen, a nem túl sok lehetséges kimenetel rátesz téged arra az elágazásra, amire kell."

Fingod sincs róla...
55.
atroll1
#53: Wow, akkor majdnem eljutottál a tutorial végéig :O Így már értem hogyan tudtál egy ilyen átfogó, megalapozott véleményt mondani a játékról :D
54.
atedolgod
#52: Nem faszság. Meg van írva a történet úgy, mint egy lapozgatós könyvben. Bármit teszel benne egy adott kis területen, a nem túl sok lehetséges kimenetel rátesz téged arra az elágazásra, amire kell. Ebből egyébként nincs olyan sok mint hiszed, nézz meg egy ábrát róla, hány felé vihet a történet.
És ok, ha a történet leköt, és hajlandó vagy játék helyett kvázi nézni ami történik, akkor ez teljesen rendben is van, jó szórakozást kívánok hozzá.
Nem hiszem el hogy csak kétféle véleményt fogadtok el. Az egyik az, hogy "aztak****aélet ez az év játéka", a másik pedig a "közöd nincs hozzá".... Esetleg az "ismerem de szerintem nem jó", az itt a gk -n elfogadhatatlan válasz, ráadásul ami a marketing szerint a világ legjobb játéka, annak kötelezően annak is kell lennie.
53.
atedolgod
#51: Játszottam vele, természetesen nem végig, mert halálosan unalmas volt. A kertben játszani a kölykökkel, meg fel alá sétálni a házban, és - tadadadammm - qte mozdulatokat végig csinálni. Ha jól emlékszem még borotválkozni is kellett... a lufis keresgélős jelent után még körülbelül egy fél órát toltam, és bár a történet érdekelt volna, de a tálalás nem.
A fahrenheit -el annó ennél sokkal tovább jutottam, de azt is meguntam, és végül elolvastam a történetet..
A bts -el is játszottam, azt meg a budin ülős keresgetős jelenet után untam meg...
Szóval igen, tudom miről beszélek. És igen, unalmas volt. Értem én hogy ti mindenáron szeretnétek bebizonyítani hogy jó, és elfogadom hogy nektek jó. Én viszont nem élvezem a qte megoldásokat, és a mini feladatokat, amikből ezek felépülnek. Ennyi. Csak azt fogadjátok már el, hogy ezek a játékok tényleg ennyiről szólnak, és ne akarjátok megmagyarázni, hogy nem...
52.
Ultimate
#48: "Van egy véges számú kimenetele az adott történetnek, te ezt befolyásolhatod, eltörheted itt ott amott, de effektíve alig kell játszanod vele."

Te meg azt értsd meg hogy ez nettó faszság... Feladom, érthetőbben nem tudom leírni és látványosan közöd sincs a témához...
51.
delphijos
#49: " Most komolyan azt akarjátok beadni nekem, hogy tévedek, és a qd játékai nem azok, amik."

Senki se akar "beadni" semmit. Te "vádolod" a masikat azzal hogy bedől a marketing-nek, közben meg tök nyílvánvaló hogy 1 percet nem játszottál a HR-el ( lehet más QD játékkal sem, esetleg láttál videót a Fahrenheit-ről ) de Te TUDOD hogy ezek nem játékok, és csak QTE-van benne.... Az őskövület Dragon's Lair mondjuk olyan mint amit írtál.... Az meg hogy "Van egy véges számú kimenetele az adott történetnek" az minden játékra igaz..... sőt, a legtöbbnek csak 2. Vagy Game over, vagy az 1 darab vége. :D
50.
atroll1
#49: Mondjuk még mindig nem árultad el, hogy melyik QD játékkal játszottál. Csak a Fahrenheit?
49.
atedolgod
#47: Most komolyan azt akarjátok beadni nekem, hogy tévedek, és a qd játékai nem azok, amik. Ok... akkor biztos tévedek, és akciójátékok, vagy főzőszimulátorok.

Az rdr2 pedig nekem személy szerint egyáltalán nem tetszett, az első pár órát élveztem, de összességében egy hatalmas nagy csalódás. A tesztje alatt részletesen kifejtettem, hogy miért, így ezt itt most nem tenném meg újra.
48.
atedolgod
#46: Ha te az alapján állítod egy játékról hogy jó vagy sem, hogy mit ad a szádba a marketing, az a te dolgod. Engem csak az érdekel, hogy jól szórakozom -e vele, vagy sem. Az, hogy a többi 9 milliárd ember mivel játszik, az az ő dolguk.
Attól nem fogom se szeretni, se megvásárolni egyik programot sem, hogy mondjuk Angliában vezeti az eladási listákat.
És de, a legfőbb elemük a qte ezeknek a játékoknak. Már a fahrenheit -nek is az volt. kerítésre úgy kellett felmászni benne, hogy időre tekerjem a bal, majd a jobb kart. Ilyenekkel volt tele az egész.
Azt értsd meg, hogy a játékot hiányolom a játékból. Van egy véges számú kimenetele az adott történetnek, te ezt befolyásolhatod, eltörheted itt ott amott, de effektíve alig kell játszanod vele. Érted? Gondolkodtam rajta mi lehet ehhez hasonló, ahol még játék is van, és bár talán már nem ismered, de pl a siren első része ilyen volt. Idővonalon haladtál több különböző szereplővel, de nem qte elemek sokasága volt a játékban, hanem effektíve játszanod kellett. A qd játékaiban pedig NEM kell játszanod, hiszen ezek inkább filmek, mint játékok.
47.
atroll1
#45: Jéézusom, de buta vagy :D
Melyik QD játékkal játszottál, hogy ilyen jól értesült vagy?
A RDR meg tényleg egy ócskaság a 97%-os metaátlagával, igazán lehetne 98 :D
46.
Ultimate
#45: Szerintem nincs gondom vele ellenben nektek van. Az interrakció nem annyiban merül ki hogy felvehetsz tárgyakat...
Felejtsük már el hogy qte az eg~sz játék mert ez nettó faszság olyanoktól akik életükben nem tolták vagy utálják. Pláne hogy nincs interakció...
Rdr2 meg ócska - neked. Ettől még a jelen gen egyik csúcsjátéka, ahogy a Detroit is. Az hogy ki mulyen marhaságokat hord róluk össze fórumokon.... :)
Szóval nem, rohadtul nem qte eventekből áll a QD játékok zöme. Egyik fő elemük, de messze nem a legfőbb. Elmagyaráztam de látom annyi jött le hogy azt írtam amit te pedig nem. Mégegyszer: szabadon mozogsz, pályánként kismillió személlyel, tárggyal, berendezéssel szabadon kerülhetsz kölcsönhatásba, amik eleve változtathatják a cselekményt. A QTE event ezen kívül van, ha mondjuk beindul valami akció....
45.
atedolgod
#24: Úgy látom bajban vagy az interakció fogalmával. A red dead 2 egyébként egy ócska játék, semmilyen ódákat nem zengek róla.

Amit az előbb leírtál, az pont az, amiről beszéltem. Én nem állítottam olyat, hogy ez a fajta játék nem lehet szórakoztató valakinek. Azt állítottam, hogy nekem nem az, mindamellett hogy a kalandjátékokat pedig szeretem, sőt... voltak VN -ek is, amik tetszettek. Ám azok inkább könyvek.
A qd játékok lelke a qte. Erre van felhúzva az összes játékuk. Hosszú átvezetők, amik közben qte tömegét kell megcsinálnod. Értem hogy közben kisebb terekben mozoghatsz valamennyit... de ez nem változtat a lényegen. Ha szereted a qte akciókat akkor a qd játékai neked valók, ha nem, akkor pedig nem. (mindamellett hogy a robotos történettel vannak problémáim, amiket lentebb leírtam)
43.
Ultimate
#40: Szerintem még géppel sem rendelkezik amennyi marhaságot le tud írni...
42.
Ultimate
#35: Csak ott? Kábé mindenhol. De ahhoz kéne egy 10 éves szellemi szintjénél magasabb fokozat na azt meg Pityától várhatja az ember.. :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...