First-party premierekről árulkodik az új PS5-reklám

  • Írta: fojesz
  • 2020. november 9.
  • Megjelenés
Kiderült, hogy nem valami hiba folytán lengették be 2021 első felére a Gran Turismo 7 megjelenését egy nemrég közzétett kanadai PS5-reklámban, a Sony most egy új előzetesben több first-party címe esetében is pontosította a premier időszakát.

Múlt héten számoltunk be róla, hogy egy PS5-reklám 2021 első felére ígérte be a Gran Turismo 7 megjelenését, és bár az ilyesmi mindig biztató, kétkedésre adott okot, hogy a francia nyelvű hirdetésről csak néhány kanadai felhasználó tudott beszámolni, tehát nem lehetett kizárni, hogy esetleg hiba csúszott a Sony marketingkampányába.

A jó hír az, hogy szerencsére nincs szó erről, a cég a minap közzétett egy új előzetest a konzol first-party megjelenései kapcsán - ezúttal már mindenki számára -, amely több eredetileg 2021-re datált cím esetében is pontosítja a premier időpontját. A fent is látható trailer egy pontján apró betűvel olvashatunk arról, hogy nem csak a Gran Turismo 7, de a határozottan PS5-exkluzív Ratchet & Clank: Rift Apart és a Housemarque-féle Returnal is befut a következő év első felében, míg a cross-gen Horizon: Forbidden Westet 2021 második felére ígéri a cég.

Habár a God of War: Ragnarököt szintén 2021-re jelentették be, ez a játék kimaradt a videóból, ám vélhetően csak azért, mert semmilyen mozgókép nem érkezett hozzá eddig. Ezenkívül nem árt észben tartani, hogy ezeket távolról sem lehet kőbe vésett dátumként kezelni, a Sony valószínűleg szemrebbenés nélkül arrébb tolja bármelyik címet, ha szükség van rá - láttunk már ilyesmire példát.

28.
xSHx
#26: Értelek. Biztos lehetne érzékenyen nyúlni a témához, h mind a két félnek jó legyen, de fejlesztői oldalról mint 3. fél ez nem hinném, h egyszerű lenne. Ahol látjuk törni az autókat sem hiszem, h valós lenne. 50kmh nál tesztelik az autó törlését ahol szanaszét zúzzák, akk egy szarul bevett kanyar után 120 as tempóval kb nem megy senki semerre. Sok game meg ilyenkor elintézi egy lógó lökhárítóval. Uh hazudnak nekünk így is úgy is.
27.
delphijos
#26: Valószínű pont az a lényeg hogy ütközés esetén hogy / mennyire törik az auto. Azt nem akarják ( persze csak spekulálok ) hogy az emberek pont ezt ne lássák. Vagy azt is élethűen kéne lemodellezni....
26.
Oldman
25#
Alapjaiban véve teljesen igazan van amit írtál!
Csupán annyiban egészítenélek ki, hogy mikor megtörtént futam közben a baleset, tehát az autó elvileg sérülne, szóval filing/élethűség gyanánt nem volna rossz, ha látná a versenyző a sérülés mértékét. A készítők ezután csinálhatnák úgy a gamet-et, hogy folytatás után már újra a sérülésmentes kasztnival halad az ember. Így mindkét fél jól járna. Vagyis a gamer látja a látványos törést, miközben a járműveket nem kellene végig úgy látni az érzékeny szívű licenc partnereknek, ahogy nem szeretnék: összetörötten... Meg lehetne ezt oldani bizonyos kompromisszumokkal, illetve trükkökkel.
25.
xSHx
Én értem azokat, akik a full realisztikát keresik egy szumulációs játékban, de sztem a törésmodell egy abszolút felesleges eleme. Az oka az, h aki tényleg komolyan veszi a dolgot, az az első koccanásnál úgy is restartolja a pályát, mivel az így már egy elcseszett körnek számít, aminek a körideje úgy is rossz lesz. A valóságban is, ha egy pályaautós ütközik, már nem megy sehová.
23.
Josi21
Az a lényeg, hogy érted amit írok, kihalófélben vannak a hozzád hasonló emberek, akivel lehet beszélni. :)
22.
Observer
#21: :D annyira hardcore azert nem vok! Nekem megfelel a gt.
21.
Josi21
Oké értelek, inkább egy rFactor2 vagy Ac... Mint ez a műanyag valami ! ;)
20.
Observer
#3: A fizika elég jó benne. Ha törésmodellt akarsz arra van számtalan árkád pl roncsderbi.
14.
Vis Major
#6: Ezt honnan tudod? Vagy már próbáltad? (Nem trollkodok)
Ő pont az ellenkezőjét állítja (7:02-től van ez a rész);
Youtube-on írd be; Szórja a jóság port.(thevr)(valamiért nem nincs linkmásolás nekem telón)
13.
Őrnagy
#4: Szerintem a Microsoft fevásárolta a törés - jogokat is. Az a pár milliárd dollár már igazán nem számít :)
12.
delphijos
#7: Őő....bárhol is mondtam ezt ?

Nem tudom, ennyire nem néztem utána. Ahol törnek, ott elvileg “fantázianéven” futnak a kocsik... Pl. a Forza-ban se törnek össze....
11.
Helium Prime
#10: Horizon nagyobb fun faktor szerintem a Motorsport 6-tól meg fényévekre van!
10.
Josi21
Extra lóvé... Sony ex Gt erre nem áldoz pénzt ! Ugyan olyan séta szimulátor mint a Forza ! ;)
9.
Nothing
#4: Elvileg így van, de akkor a Forzában, Project Cars-ban, NFS-ekben, Dirt szériában (...) miért van mégis törés?
Lehet, extra lóvét kell perkálni, ha a licenszelt márkát le is zúzhatják.
8.
Yanez
#6: Hát engem a haptikus dolog tízszer jobban érdekel, mint a ravaszok ellenállása és erre leginkább az ad okot, amit tapasztalatból mondtak már róla az eddigi szerencsések. Viszont nemsokára ez is kiderül, mert nincs kizárva, hogy nagyobb a füstje, mint a lángja. Az eddigiek alapján én bizakodó vagyok.
7.
Josi21
#4: Elég sok zsé kategóriás játékban törnek az autók... de a Fizikát is külön kell liszenszelni ?
6.
Zuzmo
#2: A haptikus visszajelzés csak egy reklám szöveg a részletesebb force feedback-re. Az adaptív ravasz érdekesebb talán, hogy eltérő lesz a ravasz ellenállása, jobban tud majd fék és gázpedált szimulálni. Persze, egy közepesen komoly kormány (és pedál) azért jobb, de ez is előrelépés egy ds4-hez képest.
5.
Ooorky
#4: Jahh, de ez mindig is így volt, még anno a Screamer 4x4 fejlesztői nyilatkozták, hogy a gyártók nem járultak hozzá, hogy összetörjék az autójukat...
4.
delphijos
#3: Persze a profik majd kijavítanak, de én úgy tudom a törés a licenszek miatt nincs benne.
3.
Josi21
#2: Törésmodell+ fizika kéne bele. Az lenne élmény ! ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...